Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | Tweedehandskleding ♥

Hee! Sommige mensen zijn 'vies' van tweedehandskleding, maar ik vind het geen probleem. Als je het wast, is er toch niets mis mee? En je kan lekker goedkoop kleding 'hergebruiken'. Ik vind het niet erg! Ik heb onlangs wat kleding van mijn mama gekregen, van toen ze jong was. De mode komt terug! Ook heb ik op Girlscene wat spulletjes gekocht en geruild, dus die laat ik ook zien. Veel plezier! <3


Mommy's clothes




Een simpel zwart jurkje, oftewel een Little Black Dress! Hij is wel niet perfect als LBD, want hij is een beetje lossig. Perfect voor de zomer wel! Ik vind hem leuk, zeker met een felgekleurd riempje erbij.



Ook zag ik in de kast met ouder kleren van mijn mama dit vest. Lekker groot, en een mooie kleur. Wel voor de winter, maar dan heb ik die alvast! Ik vind hem tof, en deze heb ik dus mooi gerecycled. 

Girlscene





Via Girlscene ruilde ik iets, mijn eerste keer! Ik stuurde haar een T-shirt van Abercrombie plus €7,50, en ik kreeg er een destroyed jeans en een vest voor in de plaats. Supergaaf! Ik wou al lang een destroyed jeans, gewoon om te proberen of ik ermee zou staan. Ik denk niet dat ik het naar school aan zou doen (dat mag volgens mij niet eens, want deze is wel heel erg destroyed), maar ik vind hem zeker leuk! En hij past, een hele opluchting.
Het witte vestje komt oorspronkelijk van de H&M, en ik had nog niet zo'n vest. Dus ik dacht, laat ik het maar proberen! En ik ben er heel erg blij mee. Hij zit heel mooi en gecombineerd met een leuk jurkje lijkt het vest me prachtig. Ik heb al zin om hem aan te trekken!

♥ ♥ ♥



Dan heb ik ook nog iets gekocht op Girlscene, namelijk deze jas! Oké, het is een winterjas, maar ik kon hem écht niet voor m'n neus weg zien gaan. Ik moest hem hebben! Dit jaar had ik geen nieuwe winterjas, en het is altijd een gedoe om een goede te vinden, op tijd. Nu ben ik meer dan op tijd, haha! Ik kocht hem voor €21 inclusief verzenden. Hij stonk wel een beetje naar de rook, maar na een keertje wassen was die geur er helemaal uit. Hij past me perfect en zit heel mooi! Happy me.



Ook ruilde ik een oud shirt dat ik niet meer droeg voor dit leuke, oversized, gestreepte shirtje. Ik vind hem heel leuk, zeker zo in een broek of short gestopt. Met mijn statement ketting van de Primark erbij is het een volwaardige outfit! 

Kopen jullie wel eens tweedehands kleding?
Binnenkort komt er een deel twee!
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment