Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

OUTFITS | Spiegelselfies ~ deel 2 ♥

Hee allemaal! 
Omdat de vorige 'spiegelselfies' post zo in de smaak viel bij jullie, heb ik een deel twee klaar. Ik heb weer wat foto's bij elkaar verzameld van mijn outfits van de voorbije weken! Wat meer zomer-achtig, maar ook wel chic, omdat ik een feestje had. Kijk je mee? ♥

Alvast een sneak peak! ;)

Outfit 1


Stiekem is dit geen 'echte' outfit, ik heb deze foto namelijk genomen in de pashokjes van de H&M. Zowel short als trui waren te groot, maar ik vond het wel leuk staan! Zeker het truitje, jammer dat het er niet meer was in mijn maat.
Trui - H&M
Shorts - H&M

Outfit 2


Lekker simpel, maar daarom hou ik ervan. Ik vind de croptop zo mooi!
Croptop - H&M Divided
Jeans - H&M
Sokken - Primark

Outfit 3



Deze outfit is iets chiquer vind ik toch, door de zwarte jumpsuit. Ik vind de ketting er erg mooi bij passen!
Jumpsuit - Only
Ketting - Six
Vestje - Pull & Bear

Outfit 4



Dit was de andere optie voor naar het feestje te gaan. Een superschattig jurkje! Jammer genoeg zit deze bij mijn rug net iets te strak, dus ik ben voor de jumpsuit gegaan. Ik heb een knoop in het riempje gemaakt voor een 'extraatje', vond ik wel leuk!
Jurkje - Primark
Riempje - Primark
Vestje - Pull & Bear

Outfit 5



Mijn skaterskirt, oh, wat hou ik ervan! Dat printje alleen al - ik hou van floral prints. Een basic zwart topje erop en gaan! 
Skaterskirt - H&M
Topje - Only

Outfit 6



Een typische vrolijke zomeroutfit! Lekker om thuis te hangen rond het zwembad, met een tropisch shortje en een vrolijk, felgeel topje.
Topje - Appels
Shortje - Primark

Outfit 7


De laatste drie outfits zijn steeds met dezelfde short, maar een ander 'bovenstuk'. Allemaal heel simpel, maar daar hou ik van; niet te veel gedoe! Ik vind dit shirtje erg leuk en zomers.
Shirt - Items
Short - Primark
Riem - Primark

Outfit 8


Deze outfit is een stukje vrolijker, omdat er meer kleur in zit. En ik hou van bloemenprint!
Topje - Primark
Short - Primark

Outfit 9


Voor als het ietsje frisser is: een luchtig truitje. Staat ook leuk, vind ik! Ik heb hierbij een driehoekjesketting van de Primark aan, maar dat zie je niet op de foto.
Truitje - Only
Short - Primark

Dat was het! De meeste outfits zijn heel simpel, gewoon short/broek en shirt, maar dat vind ik juist fijn, niet te veel gedoe.
Tot morgen! Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment