Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

REVIEW | Dove Summer Glow ♥

Hi allemaal!
In de zomer wil je bruine benen, toch? Dat is een feit, volgens mij wil niemand van die melkflessen onder een mooi jurkje of rokje. Als je vanzelf niet zo snel bruint, is zelfbruiner dé oplossing. Ik durf het eigenlijk niet te gebruiken, want als het fout loopt heb ik van die lelijke bruine vlekken op mijn benen en dat wil je NIET. Dove Summer Glow is een voedende lotion waar ook nog eens een subtiele zelfbruiner in zit, perfect voor 'beginners' zoals ik! In dit artikel vertel ik jullie wat ik ervan vind. <3




Dit is wat Dove beloofd: je huid voeden en een subtiel bruin kleurtje geven. Klinkt goed, want je wil niet meteen eruit zien alsof je in slaap bent gevallen onder de zonnebank. Gewoon subtiel, altijd fijn!



De bus heeft een simpel spuit-systeem, doseren gaat makkelijk. Gewoon simpel en goed, niks op aan te merken!

De structuur van de lotion is lekker luchtig en dun, wat ik zelf heel fijn vind, zeker voor in de zomer! Je hebt weinig product nodig om je gehele arm of been in te smeren, doordat de substantie zo dun is. Daardoor heb je ook meer waar voor je geld, om het zo te noemen - je kan lang doen met één verpakking.

De geur van dit product is simpel, een typische Dove-geur. Zelf vind ik die geur best aangenaam, lekker basic. De geur is, als je het product hebt aangebracht, ook niet zo aanwezig. Af en toe ruik je een subtiel vleugje van de geur, maar daar blijft het bij. Dit vind ik fijn; geen overheersende geuren om je heen!



Zo'n lotion is perfect voor in de zomer, door z'n luchtige structuur niet te zwaar of vet. Hij trekt ook lekker snel in! Het laat een dun, olieachtig laagje achter, wat zeker niet onaangenaam aanvoelt.


Als je puur op zoek bent naar een zelfbruiner, zou ik deze niet aanraden, daarvoor bruint hij iets te weinig van zichzelf. Maar als 'extraatje', naast de voedende functie, vind ik het zeker een groot pluspunt voor in de zomer. Als ik dit heb aangebracht, bruin ik wel een beetje meer, maar het valt goed mee. Zoals de verpakking zelf zegt: een subtiel kleurtje!


Wat is nu mijn mening over dit product? Ik ben over het algemeen heel tevreden! Het is een lekker luchtig product voor in de zomer, en het is een 2-in-1 formule; je huid wordt gehydrateerd én je krijgt er een subtiel kleurtje bij. Twee voor de prijs van één, als je het zo wil noemen, haha! 


Dove Summer Glow, te koop bij de drogist, adviesprijs €8,45

Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment