Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SHOPLOG | Ikea, Action, H&M, JBC ♥

Hee allemaal! Vorige dinsdag ging ik weer even naar wat winkels. Ik had het helemaal niet gepland, maar toch heb ik een aantal superleuke dingen gescoord in de sale (en niet in de sale)! Zowel leuke (zomer)kleding in de JBC en H&M, als 'gadgets' en gewoon leuke spulletjes van de Ikea en de Action. Trouwens, ik denk dat ik shoplogs het leukste vind om te maken op m'n blog, heb ik nu net door! Anyways, lees je mee? ♥
Favoriete aankoop! ♥

Ikea
In de Ikea heb ik maar twee kleine dingetjes gekocht. Hoewel het niet de bedoeling was, maar ik vind er altijd wel iets, haha! We zijn er ook gaan eten en oh, ik hou van die balletjes met veenbessen en frietjes. Dat is m'n all time favourite food!


Ik zocht nog een matje voor onder m'n wasbak in mijn kamer. Deze is lekker simpel en kostte maar €1,50!



Dan kocht ik nog een zeepbakje, ook voor bij m'n wasbak. Deze kostte €2,99.

Action


Mondwater ~ €0,94



Textieltape voor een DIY ~ €0,59


Haarband met blaadjes ~ €0,89
Yep, voor de oplettende lezer; deze zat ook in de winactie, maar ik vond hem stiekem zelf ook heel leuk, dus ik kocht hem gewoon :)



Concealer stick ~ €0,59
Review volgt!



Manga Mania mascara ~ €0,99
Review volgt!



Fizz nagellakjes ~ €0,99 per 3




Setje van mascara en eyeliner ~ €1,39


Mondspray ~ €0,69

H&M



Bij de H&M vond ik tussen allemaal lelijke shirts deze superleuke croptop van H&M Divided! Ik was echt superblij en wist meteen dat ik hem moest meenemen. Hij is fel (maar dan ook echt fél) roze. En dan heb ik het nog niet eens over de prijs gehad, deze beauty kostte nog maar €3! 

JBC



Dit is denk ik wel mijn favoriete aankoop (naast de croptop van de H&M dan)! Dit is een topje van blouse-achtige stof, met een superschattig bloemenprintje in pasteltinten en kanten details. Ik hou hiervan! ~ €19,90 €13,93 (30%)




Niet echt iets voor de zomer, maar voor de herfst vind ik deze super! Deze was er alleen nog in een M en een XL, dus ik heb maar een M meegenomen om hem een beetje oversized te dragen. Hier ging 70% af! ~ €29,90 €8,90 (70%!)




Dit item was niet in de sale, maar was van zichzelf niet zo duur. Het is een simpel gemêlleerd T-shirt, in een kleur waarvan ik eigenlijk nog geen enkel kledingstuk had. Lekker simpel, maar ik hou hiervan! ~ €9,90




Iets anders dan wat ik normaal koop, maar ik vind dit chique blouseje superleuk! Zeker met die kanten details, het staat gewoon heel leuk. ~ €24,90 €12,45 (50%)



En als laatste kocht ik nog dit leuke shortje met een print. Er zat ook nog een felkoraalroze (dat woord, haha!) riempje bij, pluspunt! ~ €29,90 €14,95 (50%)

Trouwens, het is echt lastig om mooie, goed belichte foto's te maken met dit weer, grrr! Ik haat die regen en donkere wolken... Hopelijk wordt het snel weer beter weer, en niet alleen voor die foto's! 
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment