Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SIERADENSTASH ~ deel 1: zonnebrillen & ringen ♥

Hee! Ik heb onlangs mijn kamer eens goed opgeruimd. Onder andere heb ik mijn sieraden een heel ander plekje gegeven; ze staan nu allemaal gezellig bij elkaar op een tafeltje. Meteen ook als een soort decoratie in mijn kamer! Ik laat al mijn sieraden vandaag aan jullie zien. Oh, dit is écht niet om op te scheppen hoor - zoveel heb ik nu ook weer niet - maar ik vind het ook leuk om te zien bij anderen dus ik dacht: laat ik het ook maar eens doen. Het worden véél foto's, ben je er klaar voor? Ik ga het wel opdelen in verschillende stukjes, anders wordt het te veel. Deel 1: zonnebrillen en ringen! ♥

Zonnebrillen
Misschien niet echt een sieraad te noemen, maar ik zet ze er lekker toch bij, haha! Ik heb ze bewaard in zo'n simpel doosje van de Ikea. 


Primark *

Lipton Ice Tea (gratis)

Markt

Winkeltje in Corsica *

?

Action

eBay

Primark *

Bij de zonnebrillen die je koopt in de Primark krijg je altijd zo'n handig zakje om ze in op te bergen. Deze zitten ook in het doosje!

 ♥ ♥ ♥

Ringen
Ik heb helemaal niet zoveel ringen en draag ze ook niet zo heel veel. Ik berg ze gewoon op door ze over de 'G' van mijn 'Glamou'-oorbellenrekje te hangen. Simpel, maar wel leuk.



Pimkie *

Kruidvat

Zelf gemaakt met een toetsenbordletter


Zelf gemaakt, bedel van goedkoopstehobby.nl

Zelf gemaakt met fimoklei




Setje van Primark

De * die je bij sommige items ziet, betekent dat dat mijn favorieten zijn. Deze items draag ik graag en veel!
Morgen komt het tweede deel online, en overmorgen het derde. 

Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment