Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SIERADENSTASH ~ deel 2: oorbellen & kettingen ♥

Hee! Gisteren kwam het eerste deel van mijn sieradenstash online, namelijk ringen en zonnebrillen. Ik kreeg er hele leuke en lieve reacties op van jullie, dankjewel! <3 Ik vind het leuk om mijn stash te laten zien - helemaal niet om op te scheppen ofzo, even voor de duidelijkheid. Dit is deel 2 van mijn sieraden, oorbellen en kettingen! <3
Oorbellen
Ik heb nu ongeveer anderhalf jaar gaatjes, maar eigenlijk draag ik niet zo vaak oorbellen. Misschien later wel, maar nu ben ik even in een geen-oorbellen-tijd, haha. Toch laat ik mijn oorbelletjes zien!

Dit rekje komt van eBay, links onderaan zie je oorbellen waarvan ik de andere heb verloren, voor als ik die toevallig zou terugvinden.

Gekregen - deoorbel.nl - gekregen - Claire's 
gekregen - gekregen
Primark - Primark - Primark
Primark - Primark - eerste oorbellen, juwelier

En het tweede rekje heb ik gekregen voor mijn verjaardag, het is een oorbellenrekje met bovenaan 'Glamour'. Aan de G heb ik al mijn ringen hangen, die zie je nog uitgebreid voorbij komen in één van de volgende delen.


Claire's - Claire's - Claire's - Kruidvat - Kruidvat

Primark - gekregen - markt - Primark *

(Primark) - Primark *

Alle drie van deoorbel.nl *


Hema - zelfgemaakt (x2) met goedkoopstehobby.nl - Claire's

... en nog een keer die van de Hema *

Kettingen
De laatste tijd ben ik echt van de kettingen en koop ik ze best wel veel. Statement kettingen, ik vind ze echt supermooi maar ik moet ze nog even 'durven' dragen haha, maar dat komt wel. Het rekje/hangertje waar ik ze heb opgehangen, is een DIY (klik). Let's get started! 


Primark *


- Gekregen

Six *

Six *

Primark

eBay

Pimkie

- Gekregen, Six

eBay


Primark *

eBay *

- Gekregen


- Gekregen


Deze twee draag ik niet, maar houd ik bij als 'herinnering'. De eerste heeft mijn mama voor me meegebracht uit Firenze, een aantal jaar geleden, en de tweede heeft mijn papa een paar jaar geleden als souvenir gekocht in Disneyworld, Florida. Cute!

De * die je bij sommige items ziet, betekent dat dat mijn favorieten zijn. Deze items draag ik graag en veel!
Morgen komt het derde en laatste deel online, armbanden en horloges :)

Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment