Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SIERADENSTASH ~ deel 3: armbanden & horloges ♥

Hee! Sieradenstashes vind ik altijd leuk om te zien bij anderen, dus ik dacht: laat ik het ook eens doen. Ik ga het wel opdelen in verschillende stukjes, anders wordt het te veel. Het derde en laatste deel vandaag - ik laat in dit artikel al mijn armbandjes zien. En dat zijn er een hele hoop! ♥

Armbanden
Ik heb echt té veel armbanden, en ik draag het niet eens zoveel. Telkens als ik een schattig setje zie koop ik het, maar ik moet het echt meer gaan dragen. Dat wil ik ook heel graag, armcandy! ♥

Ik heb al mijn armbanden in deze pot gestopt. Geen idee vanwaar ik hem heb, hij stond in de garage haha. Het is een oude pastapot.

Zelf gemaakt met loom-elastiekjes

Geen idee, heb ik al heel lang

H&M *


Setje van de Primark *

eBay

Marktjes

Zelf gemaakt met kralen van goodkoopstehobby.nl

Hema *

eBay

Gekregen, marktje in Firenze

deoorbel.nl, marktje, marktje

Zelf gemaakt allebei, vleugelbedels van goedkoopstehobby.nl

Beide gekregen

Verschillende setjes van de Action

Zelf gemaakt met kralen van ?

Zelf gemaakt, zelf gemaakt, Blokker, Zeeman

Subdued, gekregen (uit Costa Rica), ?

Zelfgemaakt met goedkoopstehobby.nl (1,3,4,5), 2: gekregen

Aan kleding van CKS (x2), ?, ?

?, gekregen, gekregen

Setje van de Primark *

Roze setje: eBay, blauwe setje: deoorbel.nl *

Alle vier gekregen

Zat aan een broek van de Primark, wishfulshopping.nl, Action, zelf gemaakt

♥ ♥ ♥

Horloges
Ik heb eigenlijk maar drie horloges, daarom deed ik ze maar snel bij dit deel. Sinds kort heb ik twee newpies van eBay, waar ik heel blij mee ben! Ik draag ze non-stop. Mijn Ice Watch heb ik drie jaar lang elke dag gedragen, maar ben ik nu een beetje zat.

Allebei van eBay *

Ice Watch

De * die je bij sommige items ziet, betekent dat dat mijn favorieten zijn. Deze items draag ik graag en veel!

No comments:

Post a Comment