Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

UPDATE | zomerrooster, op vakantie ♥

Hai!
Het is weer eens tijd voor een persoonlijke update. In dit artikel vertel ik jullie een beetje wat me bezighoudt nu, welke plannen ik heb, zowel persoonlijk als met mijn blog, en gewoon wat ik kwijt wil. Een blog is niet alleen maar artikels, een beetje persoonlijkheid mag en kan altijd, vind ik! Lees je mee?

Ik denk dat elke blogger wel merkt aan zijn statistieken dat het zomer is. Mensen gaan van het zonnetje genieten in de plaats van binnen achter hun pc blogs te lezen! Of ze gaan op vakantie, waar je vaak geen wifi hebt. Kortom, je hebt veel minder bezoekers en lezers in de zomer dan in de winter. Daarom vind ik het een beetje overbodig om nog steeds elke dag een artikel te plaatsen. Sorry voor diegenen die wél elke dag mijn blog lezen, maar ik ga ook op vakantie en anders zou ik te veel vooruit moeten werken, en ook ik wil wel genieten van het zonnetje. Dus, in de plaats van elke dag een artikel te posten, ga ik vanaf vandaag alleen op de even datums artikelen posten. Klinkt misschien raar, maar dat is duidelijk voor mij bij de ingeplande artikels :) Als er een vrijdag toevallig even is, komt er een Polyvore Friday online. Dus, jullie zullen het vanzelf wel merken dat ik een zomerrooster heb, er komen ongeveer half zo veel artikelen online. Omdat mijn columnistes het veel te druk hebben in de vakantie (ik hoor heel weinig van hen...) gaan we de columns skippen tot school weer begint. Voilà, dat was het zo'n beetje; mijn zomerrooster! 

Zoals ik al zei ga ik natuurlijk ook op vakantie! Ik ben de eerste week van de zomervakantie al naar zee geweest, en dat lijkt nu echt al superlang geleden. Volgende week vertrek ik naar Kroatië voor ongeveer 10 dagen, kamperen! Daar heb ik echt superveel zin in. We gaan met vrienden van ons, waar onder andere een meisje van bijna twee jaar bij is. Wordt vast en zeker top! De allerlaatste week ga ik dan nog op Kazou-kamp met mijn beste vriendin, en ook dat wordt super, dat weet ik nu al. Dan heb ik nog iets om naar uit te kijken voor school weer begint en ik naar het vierde jaar ga! Het wordt wel veel vooruit werken voor mijn blog, maar dat zomerrooster doet al veel. Ondertussen ga ik nog afspreken met vriendinnen, waarschijnlijk ook naar een pretpark en voor de rest veel genieten van onze zwemvijver. Wat hou ik toch van de zomer.

Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment