Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WISHLIST | My New Bag (+ kortingscode!) ♥

Hallo lieve allemaal!
Elke vrouw wil toch een mooie tas bij elke outfit? Ik kan soms helemaal happy worden van een mooie, nieuwe tas. De webshop MyNewBag verkoopt allerlei (leren) damestassen, groot en klein, in veel verschillende stijlen. Ik heb vandaag mijn top 5 voor jullie! Ook heb ik een kortingscode klaar, zodat jullie met korting weer helemaal gelukkig kunnen worden met een mooie, nieuwe tas. <3

Deze tas vind ik echt heel mooi. Niet heel bijzonder, maar daardoor draagbaarder. Deze past bij vrijwel elke outfit! Less is more, zeggen ze dan. Het zijn de kleine details die het 'm maken; dat slotje bijvoorbeeld. Dat maakt de tas af!

Nu het zomer is heb je wel een goede strandtas nodig. Ik zag deze en vond hem meteen erg leuk en vrolijk! Naast dit printje hebben ze nog drie andere tassen, ook met een vrolijk aztecprintje, maar ik vond deze de leukste. Ze zijn lekker groot dus je kan veel meezeulen naar het strand! Ze zijn nu in de sale dus ik zou zeggen: sla je slag!

Studs op een tas vind ik er heel stoer uitzien, en gecombineerd met zwart leer maakt het je tas heel stijlvol. Deze tas is redelijk groot, dus kan je er veel in kwijt! Hij maakt elke outfit nét dat tikje meer af, net iets meer stoer. Ik hou wel van zo'n baggy model!

Dit model lijkt heel erg op de Kelly bag, maar is net ietsje anders. Wederom is deze lekker simpel en basic, niet te opvallend. Hij ziet er stevig uit! En zo'n mooie cognackleur maakt het af. Basic, maar toch heel leuk!

My New Bag honey yellow
Deze tas is van My New Bag zelf! Ik vind allereerst de kleur heel mooi, zacht en teder, honing vind ik er perfect bij passen. Ik vind het model heel mooi, weer redelijk simpel, maar daardoor ook draagbaarder. Het ziet er gewoon leuk uit!

MyNewBag biedt voor de meeste tassen gratis verzending aan, een hele opluchting als je weet dat zo'n tas best groot en zwaar is om te verzenden. Nog een voordeel: als je voor 21:30 besteld, heb je je tas de volgende dag al in huis! Zo hoef je niet vol ongeduld te wachten op jouw nieuw schatje ;) Elke twee weken wordt de collectie vernieuwd, en er komen regelmatig winacties op Facebook.
En dan natuurlijk nog de kortingscode waarop jullie allemaal zaten te wachten (haha); met de code 'grosbisousxx10' krijg je 10% korting op alle tassen! 

Kenden jullie deze webshop al?
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment