Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WISHLIST | UMustHave ♥

Handgemaakte sieraden, ik vind het zo leuk! De webshop UMustHave (klik) verkoopt handgemaakte sieraden, maar ook gewoon sieraden die niet zelfgemaakt zijn, tegen een voordelig prijsje. Ik heb een wishlist samengesteld van de leukste dingen op hun shop! De webshop is nog redelijk nieuw en daardoor zijn er nog niet zo heel veel verschillende sieraden beschikbaar, maar wat ze verkopen vind ik wel al erg leuk. Mijn wishlist! ♥

Handmade 

Carpe Diem
€14,95 ~ klik

White coin
€7,95 ~ klik

Little diamond
€9,99 ~ klik

♥ ♥ ♥

SALE (Niet handgemaakt)

Green anchor
€3 ~ klik

Black & Gold
€3 ~ klik
Dit is echt mijn favoriet! Ik vind het een prachtige ketting, en zo cheap! Deze wil ik heel erg graag hebben.

Hartje rosé
€9,95 ~ klik

Crazy blue
€3 ~ klik

Kenden jullie de webshop al?
Liefs, Amber ♥

P.S.: Geen column vandaag, want Emma is op kamp en heeft niets doorgestuurd!
P.P.S.: Gelukkige verjaardag voor mijn broer :)

No comments:

Post a Comment