Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

(Guest) Polyvore Friday | I don't like summer ♥

Hee!
Vandaag heb ik weer een gast-polyvore outfit voor jullie, wéér van Emma, omdat ik niet kon kiezen (en stiekem ook omdat ik geen inspiratie had voor een outfit zelf te maken). 
Hehe, 8 augustus alweer! Ik zit al over de helft van mijn vakantie. De tijd vliegt echt! Maar ik ga nog veel leuke dingen doen voor school weer begint. Dit is weer een veel te lange intro, dus let's get to the point! ♥

I don't like summer

Burgundy crop tee
€67 - jcrew.com


Stiped shorts
€66 - thebay.com


White all stars
€63 - liberty.co.uk


Arrow ring
€440 - efcollection.com


Ray-Ban sunglasses
€170 - revolveclothing.com


Essie burgundy nail polish
€14 - thehut.com





Nope, deze outfit is verre van budget! Zo ongeveer alles is aan de prijzige kant. Maar dan is het juist een uitdaging om goedkope lookalikes te scoren in de winkel om deze outfit na te bootsen! 
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment