Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

(Guest) Polyvore Friday | Stripes ♥

Hee, happy weekend guys! ♥
Vandaag heb ik weer een Polyvore Friday voor jullie. Niet eentje die ik zelf heb gemaakt, maar een outfit made by Emma! Nee, niet columniste Emma, een andere vriendin :) Klik hier om haar te volgen op Polyvore! Ze maakt naast outfits ook 'art', die ik zelf supermooi vind, maar ik kan zoiets echt niet maken. Niet creatief genoeg ofzo. Anyways, de outfit! 

Stripes

Striped shirt
€15 - monki.com


Jeans shorts
€16 - mango.com


Black studded All Stars
€72 - mytheresa.com


Bracelet
€74 - brazilianbikinishop.com


Mint Ice Watch
€100 - johnlewis.com


Pink nail polish
€2,22 - aeropostale.com





Buiten het feit dat de armband meer kost dan de schoenen, is dit best een budget outfit, toch? Naast de horloge dan. Best simpel, maar dat vind ik juist leuk.
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment