Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Haaraccessoires ♥

Hai!
Ik kreeg een tijdje geleden een reactie van één van jullie dat ze wel eens een artikel wou zien over haarbandjes. Dat vond ik wel een leuk idee, maar ik heb het nog wat uitgebreid naar haaraccessoires! Haarbandjes, strikjes, bun holders, noem maar op. Ik laat mijn 'stash' zien, samen met wat kapsels waar ze mooi bij staan. Benieuwd? ♥

BUN HOLDERS
Bun holders, of zo noem ik ze toch, zijn een soort elastiekjes met een leuk stofje eromheen. Ik heb er drie die toevallig allemaal van eBay zijn. Eigenlijk lijken ze erg op elkaar, want ze hebben alledrie stipjes en een soort 'strikjes', van die uitsteekseltjes met ijzerdraad die je zelf kan vervormen.



Hoe draag je ze nu? Dat is simpel, je maakt een staart of een dot, en daar doe je ze omheen! Het is meteen minder saai, het geeft een leuke extra aan je kapsel. Zoals ik al zei, kan je het 'strikje' verplaatsen en vervormen, it's up to you.



HAARBANDJES
Haarbandjes heb je in heel veel verschillende uitvoeringen, laat ik het zo noemen. Je hebt ook van die bandana's, die nu heel populair zijn, maar dat staat mij niet zo. Ik heb twee bloemetjes-bandjes van eBay en een blaadjes-haarbandje van de Action. 


Eigenlijk kan je deze bij vrijwel alle kapsels dragen. Persoonlijk vind ik ze het mooiste bij los haar of een vlecht die over je schouder valt, maar je kan ze ook dragen bij een knot of staart. Dan heb je nog de keuze of je ze echt over je voorhoofd laat lopen, zoals ik, of dat je je haarbandje verder op je hoofd zet. Dat laatste vind ik ook mooi, maar bij mij glijden de haarbandjes altijd weg, dus is gewoon over mijn voorhoofd de beste optie.





STRIKJES
Met het kopen van strikjes ben ik gestopt, maar zo ongeveer een jaar geleden was ik er gék van. Hier heb ik er ook de meeste van. Forever21 en Primark zijn hele goede winkels voor als je nog leuke, goedkope strikjes zoekt. Behalve het tweede strikje, dat van de Veritas komt, heb ik al mijn strikjes daarvan. 







Ook strikjes kan je bij heel veel kapsels dragen. Bij los haar kan je een plukje opzij steken en vastzetten met een strikjesspeldje. Als je liever een staart of een knot draagt, kan je net erboven of net eronder een strikje vastzetten, zoals op de onderstaande foto's. Wat ook erg leuk staat, is een schuine visgraatvlecht, waar je onderaan, over een (mini-) elastiekje, een strikje vastzet. Let dan wel op dat het goed past bij de kleding die je aanhebt!





Ik heb wel redelijk veel haaraccessoires, maar draag het niet zo veel. Meestal doe ik mijn haar gewoon los, of een snelle knot of staart, maar veel doe ik er voor de rest niet aan. Terwijl het eigenlijk best leuk staat zo'n accessoire, zie ik nu! Misschien moet ik het wat meer gaan dragen. 
Q: Dragen jullie wel eens haaraccessoires?

Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment