Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

I'M THE BIRTHDAY GIRL ~ oude foto's ♥

Happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday dear Amber, happy birthday to me! YES, vandaag ben ik jarig! 20 augustus, de mooiste dag van het jaar (just kidding). Exact 15 jaar geleden kwam ik ter wereld. Dit jaar ben ik niet thuis op mijn verjaardag, ik ben op kamp met mijn beste vriendin <3 Mijn verjaardag heb ik al gevierd als jullie dit lezen! Er komt over een tijdje ook nog wel een birthday haul online hoor, als jullie dat willen zien. Omdat ik toch iets speciaals wou doen omdat het mijn verjaardag is, ga ik oude foto's van mezelf laten zien. Hoe ik veranderd ben de voorbije 15 jaar. Kijk je mee? ♥

1999
Hier was ik echt juist geboren! Check hoe groot die knuffel is in vergelijking met mij, haha.

2000
Weird girl. Haha, er staat 'boys' op mijn T-shirt ;) Woops... En hier ben ik heel blond, terwijl ik toen ik net geboren was donkerbruin haar had.

2001
Op mijn tweede verjaardag! Whoo, schattige krulletjes :)

2002
Haha, die dotjes/staartjes op mijn hoofd, zo fancy.

2003
Woops, hele onduidelijke foto, maar ik vond niet zoveel foto's van dit jaar. Dit was met kerst en ik keek zo bedenkelijk, haha!

2004
Ow yeah.

2005
Waarom houd ik mijn hoofd zo schuin!? Dit jurkje heb ik écht kapotgedragen.

2006
Een winterfoto! 

2007
Ik voel mij stoer. Check hoe schattig, dat hartje in de rotsen!

2008
Mooi die benen over elkaar.

2009
Oh, ook aan dit jurkje heb ik zoveel leuke herinneringen! Deze heb ik ook zoveel gedragen, niet normaal. Trouwens, ik beet ook ongeveer heel m'n leven op mijn nagels, maar nu ben ik zo ongeveer gestopt!

2010
Ik hou van mijn lieve kat.

2011
Dit was op mijn verjaardag, maar ook de trouw van mijn nonkel en tante. Mijn haar is zo kort! Ik vind het veel mooier als het langer is.

2012
Ook niet zo scherp, oeps. Fotoshoot met vriendinnen!

2013
Selfie! 

2014
En dit is hoe ik er nu uitzie, of toen ik nog 14 was ;) Alsof ik er nu ik 15 ben ineens heel anders uitzie, haha

Ik vond het echt superleuk om al die oude foto's terug te kijken! Ik ben er ook een hele tijd mee bezig geweest, maar het was leuk. Nu kennen jullie me ook weer wat beter!
Q: Kijken jullie wel eens oude foto's van jezelf terug?
Zonnige groetjes vanuit Italië en ik wens mezelf nog een geweldige verjaardag :D
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment