Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | Kruidvat nailpolish ♥

Hi!
Telkens als ik bij Kruidvat ben kan ik het niet weerstaan om even in de kortingsbakken te kijken. Het hangt er heel erg vanaf: soms is het echt niets en ligt er alleen maar viezigheid en troep in, maar soms zijn er echt hele mooie, nieuwe, onaangeraakte producten die ik dan voor een klein prijsje mee naar huis neem. Dat had ik de laatste keer! Ik heb me nog kunnen inhouden, ik heb alleen drie nagellakjes gekocht. Maar wel hele mooie! ♥

Het gaat om deze drie lakjes, twee van Catrice en ééntje van Essence. Die van Catrice kostten elks €1 en die van Essence kostte maar €0,85, daarom dat ik hem ook meenam. De twee van Catrice vind ik het bijzonderst, maar omdat de schattige blauwe kleur van Essence maar 85 cent was, moest ik hem ook kopen.




Catrice Luxury Lacquers Holomania C03 Hole In One
Catrice Luxury Lacquers Chameleon C05 Chromeo & Julia
Essence 158 If I were a boy

De Catrice lakjes vind ik echt prachtig! Hier ben ik echt superblij mee, wauw! Lekker glitterig en opvallend, maar ook bijzonder. If I were a boy was misschien een impulsaankoop, want achteraf gezien vind ik blauw een beetje vreemd op je nagels, maar oké. Misschien tof voor een nail-art? Oh, de Catrice lakjes dekken trouwens geweldig! Daar had ik slechts 1 laagje van nodig, terwijl ik van de Essence-nagellak twee lagen nodig had.

Ik ben echt superblij met deze koopjes! Nu de collecte van Catrice vernieuwd wordt zullen er nog wel producten voor een flink prijsje de deur uitgaan, dus wees er snel bij! 
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment