Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN MY ROOM | Worldmap & kledingrekje ♥

Hee!
Ik kan echt helemaal happy worden van nieuwe accessoires, meubels of decoratie in mijn kamer. Ik ben heel graag bezig met het inrichten en decoreren van mijn kamer! Er komen wel eens slechte resultaten uit, maar soms ook goede. Als ik in mijn bed lig, heb ik de meeste ideeën over wat mooi zou staan in mijn kamer, wat ik graag zou hebben. Eindelijk heb ik een wereldkaart en een kledingrekje! ♥

Voor...

En na!

Wereldkaart



Misschien vind je het nerdy, ik vind het mooi! Het is puur bedoeld als decoratie, omdat ik heel erg van reizen hou. Ik zou ook graag nog meer van de wereld willen zien! Met een zwarte fineliner heb ik de grenzen van de landen/staten die ik al heb bezocht overtrokken, en nu zie ik dat ik echt nog niks van de wereld heb gezien. Europa, daar blijft het bij, en een stukje Amerika. Maar goed, ik ben nog jong en hoop in de rest van mijn leven nog veel te reizen! Nu jullie dit lezen zit ik in Kroatië, dus dat is weer een land meer die ik heb gezien. Dat kan ik als ik weer thuis kom ook al aanduiden!

Kledingrek (+ riemen- en sjalenhanger)
Sjalen en riemen, twee dingen die ik erg lastig vind om op te bergen. Kapstokken dan maar! Bij de Action kocht ik de bekende hanger met meerdere haakjes om mijn riemen aan op te hangen, en mijn sjaals hing ik gewoon om een kapstok. Ik heb er toch niet zo veel. Deze twee heb ik opgehangen aan mijn deur, aan zo'n haakje dat je over de deur kan hangen. Handig!

Ik ben zo blij dat ik eindelijk een 'hanggedeelte' heb voor mijn kleren! Eerst had ik alleen een ladekast, maar ik miste nog een plek waar ik mijn jurkjes, blousjes en andere dingen die je moeilijk kan opvouwen, kon opbergen. Ik kocht uiteindelijk het Mulig kledingrek bij Ikea voor €8,99. De witte kapstokken heb ik gevonden bij de Action, daar moet ik er nog wat van bijhalen, want ik had er te weinig gekocht. Ik heb uiteindelijk zo veel mogelijk opgehangen aan het rekje, omdat mijn kast nog steeds te vol zat. Tja, ik heb misschien wat te veel kleding, woops...

... En dit is het uitzicht langs de andere kant. Ziet er best tof uit, vind ik!


Q: Willen jullie een roomtour zien om te zien hoe mijn kamer er voor de rest/in het geheel uitziet? Just let me know!
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment