Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

New in | Tweedehandskleding #2 ♥

Heej! Op mijn eerste tweedehands-artikel (klik) kreeg ik leuke reacties van jullie! Toevallig had ik net nog een hoop tweedehandskleding gescoord! Eigenlijk is het een beetje anders. De meeste kleding die je zal zien in deze shoplog zijn nog van mijn mama geweest, maar hebben mijn oma en ik kleiner/mooier gemaakt. You'll see! ♥
Wat vind je van mijn prachtige fotostudio? ;)


High waisted was toen ook al mode! Deze short heb ik gemaakt van een lange broek, die dus high waisted was. Gewoon afgeknipt en omgeslagen! Deze zit echt goddelijk, héél stretchy, echt een feestje om te dragen.


Deze short was meer voor de lol, haha. Het was echt zo'n wijde bermuda-short tot op je knieën, echt heel grappig. Het enige wat we hebben gedaan is hem wat korter gemaakt en er een nieuwe elastiek in gestoken. Geen idee of ik deze ga dragen, maar oké. Ik vond het grappig!

Deze short is nog van m'n papa geweest denk ik, het is zo'n losse, comfy sportshort. Ik heb hem gewoon een stukje afgeknipt, en nu is hij perfect om in te slapen!


Nog een zwarte short! Deze is niet van jeans-stof zoals die vorige, maar van een sjieke-zwarte-broek-stof. Deze was al afgenknipt, héél kort. Ik heb geprobeerd om hem nog te redden, geen idee of het gelukt is, haha. Dit vind ik leuk, een iets gekleder shortje!


Dit shortje heb ik gekregen van mijn tante, maar was eigenlijk veel te groot. Thank god dat ik een superhandige oma heb die zo ongeveer àlles kan met de naaimachine. Dankzij mijn oma heb ik dus nu een leuk zomershortje in een zachte pastelkleur!


Dit was een T-shirt van mijn oma denk ik, en die heb ik gewoon een stukje afgeknipt en omgeslagen. Het is niet echt een croptop, maar hij is ook iets korter dan een gewone T-shirt. De stof is redelijk dik, dus dit kan ook prima in de herfst, zeker ook door de kleur!


Dit was lastig op de foto te zetten, haha! Ik heb al een artikel gemaakt over hoe je makkelijk zelf een kimono kan maken (klik), en daar hebben jullie deze ook al gezien. Heel simpel, gewoon een oversized T-shirt doormidden knippen en de randjes omslagen. Deze T-shirt was van mijn papa, en die heeft dus nu een tweede leven gekregen!

Oké, het is geen kleding, maar via Girlscene ruilde ik een oud shirtje tegen deze film. Ik wou hem al zolang zien! De meningen zijn verdeeld over deze film. Ik heb hem inmiddels gezien en ik vind hem echt leuk!


Ook deze was erg lastig om te fotograferen! Deze top lag ook nog ergens bij m'n oma, en ik vond hem zo leuk! Eigenlijk draag ik hem andersom, mijn oma heeft het etiketje verplaatst naar de voorkant, als je begrijpt van ik bedoel. Dat vond ik mooier! Ook hebben we de bandjes wat ingenomen, en dan paste hij perfect!


Dit jurkje is stiekem een zwangerschapsjurkje van de H&M, van mijn mama geweest als ze zwanger was van mij. Cute! Je ziet er niets van dat het eigenlijk voor zwangere vrouwen is. We hebben hem wat korter gemaakt en het is een superschattig jurkje voor mij geworden!


In de kringloopwinkel kocht ik dit toffe vest voor €3. Oorspronkelijk was deze van de H&M. Ik vind het echt superleuk! Hij is lekker zwierig en redelijk dun, en zo'n kleur had ik nog niet. hier ben ik heel blij mee, zeker voor die prijs!


Ik ben echt van de streepjes de laatste tijd! Deze T-shirt is lekker simpel, maar daar hou ik van. Dan kan je het met veel combineren! Deze was eerst €3, maar omdat er 25% korting was op alle textiel, kostte hij nog maar €2,25. Koopje!



Dit en het volgende item is niet tweedehands, maar ik wou het toch graag aan jullie laten zien. Ik heb dit gekocht bij de H&M, tijdens de laatste dagen van de sale, bij de kinderen. Yup, in de grootste maat! Deze trui is heel comfy en eigenlijk nog een beetje te groot, maar oké. Hij is lekker zacht, en dat kleurtje! Deze kon ik écht niet laten liggen, hij was maar €3!



Een grijs vestje had ik ook nog niet echt, en deze vond ik wel tof! Ook bij de kindercollectie, ook de grootste maat, en ook €3. Deze kan je bij zo ongeveer alles dragen, dus ik kocht hem! 

Dat was het! Nu heb ik wel echt genoeg kleding en moet ik stoppen met nieuwe (of tweedehands ;)) kleding te kopen. Of misschien toch nog eens gaan shoppen voor de herfst? ;)
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment