Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

OOTD | Selfmade bracelet ♥

Hi allemaal!
Pff, 26 augustus alweer... Ik hoef jullie er vast niet aan te herinneren dat school bijna begint. 1 september is het weer zo ver, en de vakantie is écht veel te snel gegaan maar dat zeg ik altijd. Tussen twee regenbuien door ben ik met Elien even outfitfoto's gaan maken! We hadden niet veel tijd, maar ik had nét genoeg goede foto's voor een outfitpost ;) 










Blouse/top - JBC
Shorts - JBC
Sandaaltjes - marktje in de Provence
Nagellak - Catrice
Schelpenarmbandje - DIY
Andere armbandjes - ?
Ketting - Primark

Een lekker zomerse outfit, maar toch iets chicer dan wat ik normaal draag door het blousje. Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment