Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Sunshine Blogger Award! ♥

Heej!
Laatst nomineerden zowel het 'anonieme meisje' van diysforyouandme als Kaylee van Droom Glorie én Lise van Halverwege een nieuwe gedachte me voor de Sunshine Blogger Award! Toevallig net na elkaar, dus dan wou ik er wel een artikel over maken. De bedoeling is dat je 7 feitjes over jezelf verteld en 15 andere bloggers die jij aanbidt nomineert! Benieuwd wie mijn kleinere lievelingsblogs zijn, of wil je wat random feitjes weten over mij? Lees dan snel verder! ♥

Nummer 1 en 2: check!

7 random facts about me ♥
1) Nu ik dit schrijf verjaar ik bijna, maar als dit online komt ben ik al 4 dagen verjaard :)
2) Soms heb ik inspiratie'aanvallen', en dan móét ik een notitieboekje of iets bij de hand hebben om al mijn ideeën in op te schrijven, anders heb ik geen inspiratie op de momenten dat ik het nodig heb.
3) Ik heb een hele lieve kat, die ik gewoon 'poes' noem. Ik zou meer foto's van haar (stiekem is het een hem maar haar klinkt schattiger) op mijn blog moeten zetten! 
4) Ik vind eBay echt geweldig! Je kan er leuke, handige of juist nutteloze, grappige dingen vinden, zelf kleding, voor een véél goedkopere prijs dan in de winkel.
5) Ik doe niets liever dan bloggen en blogs lezen. Als ik een vrij moment vind, zal je me dus altijd achter mijn computer vinden!
6) DIY's doen vind ik heel leuk, maar meestal heb ik gewoon geen inspiratie of tijd/zin. En àls ik dan wel zin én inspiratie heb, mislukt het. Yeah right.
7) Ik vind mode en fashion echt heel erg leuk om mee bezig te zijn! Ik ben helemaal into kleding de laatste tijd, daarom zie je ook meer fashion dan beauty op mijn blog. 

15 blog(ger)s I admire ♥
1) Sanne van MakeUpGorgeous
2) Anne van AnneSolveig
3) Romy van BigCozySweater
4) Nadia van Nadia'sWonderland
5) Luna van Luna'sLovelyWorld
6) E. (anonieme blogster) van NeonFall
7) Nathalie van That'sSoNathalie 
8) Emily van SimplyEmily
9) Desmain van LiveLicious
10) Linda van Let'sDoThePenguin
11) Jill van JillWho
12) Sophie van MyPrettyWorld
13) Tineke van MySuperSweetLife
14) Romy van Muchable
15) Nicole van CocoGold

De blogs die ik hierboven vermeld heb, vind ik stuk voor stuk geweldig! Sommige blogs zijn al wat groter, andere blogs zijn juist nog heel klein. Ik zou het lief vinden als zij deze award ook op hun blog zouden zetten, maar niets is verplicht natuurlijk ;)

Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment