Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

THE ICECREAM TAG ♥

IK HOU VAN IJSJES! Echt waar, als er één ding is dat ik het meeste eet in de zomer, zijn het ijsjes. Niet echt goed voor als je een platte zomerbuik wil, oeps. Maar toen ik deze TAG tegenkwam op Fablouise (klik), móést ik hem gewoon ook doen. Bij deze!

Wat is je favoriete ijsje?
Qua 'voorverpakte' ijsjes hou ik van Cornetto's en Magnums, maar liefst de traditionele, van allebei. Voor de rest vind ik Twix-ijsjes superlekker! Oh, en zo ongeveer alle ijsjes van Ben & Jerry's. Van 'smaken' vind ik pistache heel lekker, of vanille, speculoos, cuberdon, en eigenlijk heel veel soorten :) 

Wat is je favoriete topping op softijs? (disco dip, chocoladesaus, nootjes)
Disco dip! Het ziet er niet alleen supervrolijk uit, ik vind het ook nog eens superlekker. 

🍦🍦🍦🍦🍦

Welk ijsje vind je totaal niet lekker?
Waterijs is niet zo mijn ding, van die raketten enzo. Het smaakt naar niet veel, geef mij maar 'melk'ijsjes! Verder vind ik citroen of bosbes ofzo niet zo lekker, terwijl de meeste mensen dat juist wel vinden...

Ben je meer een liefhebber van softijs, yoghurt ijs of waterijs?
Softijs en yoghurt ijs! Geen waterijs, zoals ik al eerder zei. Yoghurt ijs eet ik niet zo vaak omdat je het minder snel vindt, maar als ik het zie wil ik het meteen. Zeker met lekkere fruit- of koekjestoppings, zalig! En softijs eet ik zo ongeveer elke dag :)

Ice

Hoe ziet je droom ijsje eruit? Waar zou die uit bestaan?
Goh, zeker een héél groot ijsje, met 20 bollen, in alle smaken (behalve de vieze, haha). En dan chocoladesaus eroverheen, bresiliennenootjes, en verkruimelde koekjes erover gestrooid. OMNOMNOM!

Hoeveel ijsje eet jij ongeveer in de zomer?
Veel te veel, oeps. Als ik niet aan m'n lijn denk, 5 per week. Als ik een beetje oplet, probeer ik het te houden op 2 per week, maar dat is moeilijk. Echt moeilijk. Oh, en het maakt me niet uit of het warm is buiten of niet, zomer betekent ijs, dus ik eet ijs.

Welke drie smaken bolletjes ijs neem jij op je horentje? 
Speculoos, straciatella en vanille, die passen bij elkaar. Anders twee pistache en één vanille. Yum.

Love it

Q: Houden jullie ook zo van ijs?
Liefs, Amber ♥

Bron foto's: WeHeartIt

No comments:

Post a Comment