Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

UPDATE | Back from Italy, school is coming ♥

Grr, dit is de tweede keer dat ik dit artikel schrijf, want het internet viel uit en het artikel was niet opgeslagen... :( Daarom komt dit artikel ook iets later online dan 14:00, woops.
Anyways, hallo! Ik heb even een persoonlijke update voor jullie, wat af en toe wel leuk is denk ik. Lees je mee?

Bovenstaande foto is van een tijdje terug, wat een prachtige regenboog!

Ik ben sinds eergisteren terug van Italië! Het was echt super, ik ben op kamp geweest met Kazou naar Monte del Lago, in Italië dus. Ik heb er zo hard van genoten, en ik heb besloten dat ik meer op het einde van de vakantie op reis wil, dan heb je nog iets om naar uit te kijken. Ik heb er ook een hele nieuwe vriendenkring bij, ik wil meer op kamp!


Het is vandaag dertig augustus, wat betekent dat ik overmorgen weer naar school moet... Ik denk er liever niet aan, maar oké, het moet wel. Op zich valt het wel mee, je ziet je vriendinnen weer elke dag, en je verveelt je niet, maar toch is vakantie leuker, haha ;) Op het gebied van mijn blog, betekent dat het bijna 1 september is, ook dat mijn zomerrooster niet meer geldt. Vanaf maandag komt er weer elke dag van de week een artikel online, waarvan dinsdag een column en vrijdag een Polyvore Friday.



Vandaag ben ik nog even aan het uitrusten van het kamp, dus een chilldagje eigenlijk. Ik ben ook daarnet even gaan winkelen om nog wat herfst/winterkleding te kopen, en ik ben redelijk goed geslaagd! Morgen komt er nog familie voor mijn verjaardag, en maandag begint school dan... Pff.

Nu weten jullie wat beter hoe het nu met me gaat, hopelijk vonden jullie het niet te saai ;)
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment