Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WISHLIST | Primark ♥

Hai!
Oh, Primark, telkens als ik er ga kom ik thuis met zàkken vol leuke, goedkope kleding. Ik kan er geen genoeg van krijgen! Je kan wel zeggen: het is mààr een kledingwinkel, maar het voelt gewoon zo goed om met een hele hoop nieuwe kleding thuis te komen, waar je dan niet eens zo veel voor hebt betaald! Intussen heb ik al veel wishlists van de Primark op mijn blog staan, maar ik kon het niet laten. Hier is ondertussen al deel 6(ja, ik heb ze echt geteld)!

Floral kimono met franjes ~ £14

Aztec dress - £5

Tropical dress - £13


Pink playsuit - £ 5


Pastelgele salopet - £10


Bikini - £5


Kussentje met kant - £10
Trouwens, de home-afdeling van de Primark vind ik wel 'duur'! In vergelijking tot de kleding...


Mintgroen tasje - £6


Tropical pants - £8


Legging met watermeloenen - £5


Top - £6


Coral skaterskirt - £8


Little grey dress - £5

Zijn jullie onlangs nog bij de Primark geweest?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment