Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

BACK TO SCHOOL HAUL ♥

Hi allemaal!
School is weer begonnen, en daar hoef ik jullie vast niet meer aan te herinneren, haha. Eén voordeel aan het feit dat school weer begint is dat je allemaal leuke schoolspullen kan kopen! Soms zie je van die MEGA-back-to-school-hauls, maar ik heb alleen het 'noodzakelijke' gekocht haha. Toch wou ik het laten zien, omdat jullie het leuk vinden! ♥









Alles komt van de Hema, by the way ;) De Hema is gewoon zó tof op gebied van schoolspullen! Alles ziet er zo schattig uit en het is nog niet eens zo duur. Volgend jaar ga ik weer naar de Hema voor mijn schoolspullen!
Liefs, Amber ♥

P.S.: Wie-o-wie wordt mijn 200ste Bloglovin' volger? Bij de 250 ga ik een winactie organiseren, dus blijf volgen :)

No comments:

Post a Comment