Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

BIRTHDAY HAUL ♥

Hi!
20 augustus was ik jarig, en ook dit jaar heb ik weer supertoffe cadeautjes gekregen! Ik vind het altijd een beetje gênant om cadeautjes uit te pakken, geen idee waarom, maar oké. Ik ben zo blij met alles wat ik heb gekregen, dus ik wil iedereen bedanken! Anyways, ik laat mijn cadeautjes van dit jaar aan jullie zien!
Dit kaartje vind ik écht supercool. Deze houd ik zeker bij! 


Oh, het worden vooral véél foto's, anders wordt het artikel veel te lang - en te saai voor jullie :) Let's go!



































Supertof en origineel; een vriendschapsboek!

















Dit boekje is zelfgemaakt!














Foew, dat was het alweer! Best veel, toch? Ik ben weer hard verwend dit jaar :)
Liefs, Amber ♥

Disclaimer: Dit is écht niet om op te scheppen ofzo, ik wil gewoon aan jullie laten zien wat ik gekregen heb omdat ik het leuk vind, en jullie ook :)

No comments:

Post a Comment