Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

BUDGET TIP | Mini nagellakjes bij de Action! ♥

Hi!
Misschien zag je het al in mijn shoplog, maar bij de Action zag ik echt iets heel leuks liggen. Superbudget en superschattig! Deze tip deel ik graag met jullie. Benieuwd? Lees mee! ♥
Ik betaalde nog geen twee euro voor dit fantastische setje! Je krijgt een superschattig doosje met daarin maar liefst 12 (!) mini-nagellakjes. Hoe schattig!? Van die twaalf kleuren heb je zes felle kleuren en dan de pastel-variant van elke kleur. Supertof, ook om te combineren! Hier wat foto's:




Alle kleuren zien er prachtig uit op het nagelwiel! Op het eerste zicht zien het er prima nagellakjes uit. Zoals je ziet glansen ze niet heel erg, maar zijn ze een beetje mat, wat ik supertof vind! Het enige nadeel is natuurlijk dat er zo weinig in een potje zit, als je al je nagels lakt (2 laagjes), is je potje al voor een kwart/half leeg. Maar oké, het is ook zo goedkoop!
De kleuren vind ik echt supermooi, de meeste dan toch. Vooral de pastelkleurtjes vind ik geweldig! Ze dekken tot mijn verbazing ook heel goed. Van de niet-pastels vind ik geel, paars, oranje en roze mooi, maar felblauw en felgroen op je nagels ziet er wat raar uit, vind ik. 
Ik heb ze allemaal in een glaasje gedaan, dat ziet er zo schattig uit! Dan dient het ook nog eens voor kamerdecoratie, haha.

Ik ben er superblij mee en ik zou zeggen: ren naar de Action en koop dit superschattige setje, voor het uitverkocht is!
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment