Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Burgundy & black

Hi lovelies! ♥
We zijn ondertussen alweer bijna bij het einde van september aangekomen, wat is deze maand snel gegaan zeg! Oktober komt eraan, en bij oktober denk ik aan herfst. Eindelijk! Ik heb zóveel zin in de herfst, maar dat heb ik al veel gezegd ;) Voor de outfit van vandaag heb ik kledingstukken gecombineerd die mooi zijn voor het 'tussenseizoen', te warm voor de herfst, maar toch herfstkleuren. Ik hou van deze outfit, al zeg ik het zelf! ♥

Burgundy & black

Cropped sweater
€22 - amazon.com


Black flowy shorts
€43 - forevernew.com.au


Black Dr. Martens
€97 - nastygal.com


Bracelet
€2,91 - hottopic.com


Beanie
€12 - burton.com


Lipstick
€5,91 - etsy.com


Zouden jullie deze outfit snel dragen, of niet?
Liefs, Amber ♥




No comments:

Post a Comment