Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

COLUMN | OOTD ~ Pretty classy ♥

Een nieuw column van Elien! In deze post zie je twee items van Sans-online. Je kan er goedkoop leukerokken kopen, en voor de rest nog veel kleding-online! Toffe webshop :)
Hey bloggers!
Ik heb goed én slecht nieuws, dus laten we met dat laatste beginnen om het dan ook zo snel mogelijk te vergeten. Het is namelijk sinds gisteren alweer school :/ Ik ben zo depressief! Haha nee,  keep on smiling, maar toch, wat is school lastig en zwaar! Ik zit inmiddels al in het 4de jaar, en ben binnen 2 jaartjes afgestudeerd (WHAT :o). Maar laten we het nu even over het goede nieuws hebben, het is weer tijd voor columns! Ik wou het ook in de vakantie doen maar had geen tijd, ik ben echt amper 2 weekjes in totaal thuis geweest. Bon, ik ga jullie niet langer laten wachten, laten we beginnen met een OOTD! 

Al een voorproevertje :)
Benieuwd? Kijk snel verder!
Ik laat jullie vandaag mijn outfit of the day zien. De  foto's werden enkele weken geleden samen met de owner van deze blog,  Amber, genomen op een regenachtige dag, maar toen het eventjes over was zijn we snel wat outfit foto's gaan nemen aan een meertje achter mijn huis. Er waren enkele vissers raar aan het kijken, maar dat maakte ons niets uit haha:)
 Ik vind het een feestelijke outfit, maar niet overdressed. Hij is een tikkeltje cute en ik zou er wel mee naar school durven gaan.
Zo had ik mijn haar gedaan, zoals de echte Blake Lively in Gossip Girl steeds doet!












P.S.: het rokje, topje en armbandje is van Amber zelf!

 ♥ Topje : Only via Sans-Online
♥ Rokje : Vera Moda via Sans-Online 
♥ Armband : Action
♥ Sandaaltjes: Tamaris
♥ Nagellak : Action

Q: Wat vinden jullie van deze outfit? 


No comments:

Post a Comment