Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

GB enquête ~ de uitslagen! ♥

Hai!
Een tijdje geleden heb ik jullie gevraagd of jullie mijn enquête zouden willen invullen. Dat hebben jullie gedaan, dankjewel daarvoor! Ik heb heel veel (verschillende) antwoorden gekregen, waar jullie me heel hard mee hebben geholpen. Vandaag overloop ik de opvallendste criteria, wat jullie van mijn blog vinden! ♥


Hoe oud zijn jullie?
Het is duidelijk: de meesten van jullie zijn tussen de 12 en de 16 jaar. Dat was ook de bedoeling, jeej :) Er waren maar drie uitzonderingen, maar ook zij zijn natuurlijk welkom op mijn blog ♥

Wat vinden jullie van mijn lay-out?
Hierover zijn de meningen een beetje verdeeld. De meerderheid vindt het tof, vrolijk en passend bij mijn blog, maar er zijn er ook een paar die het wat te druk en te kinderachtig vinden. Ieder zijn mening, maar ik ben voorlopig tevreden dus ik ben niet van plan de hele lay-out om te gooien.

Wat vinden jullie het leukste op mijn blog?
Hier heb ik zo ongeveer alle mogelijke antwoorden gekregen, haha. Iedereen vindt iets anders leuk, dus ik denk dan dat het qua onderwerpen wel goed zit. Ik kan natuurlijk niet voor iedereen goed doen, dus ik hou het zo uitgebreid mogelijk!

Hoe vaak bezoeken jullie mijn blog?
Dit is redelijk 'eerlijk' verdeeld: de helft bezoekt mijn blog elke dag, en de andere helft een paar keer per week. Supertof, bedankt!

Wat vinden jullie van de foto's?
Hier zegt bijna iedereen goed en scherp, zo willen we het natuurlijk ;) Ik ben best onzeker over mijn foto's, ik vind ze zelf nogal saai enzo, dus ik ga er proberen wat meer afwisseling in te steken. Maar ongeveer iedereen vind het al goed zo, daar ben ik blij mee!

En hoe vinden jullie de schrijfstijl?
Hier antwoordden de meesten goed en foutloos, ook iets waar ik blij mee ben! Ook hier ben ik onzeker over, hetzelfde verhaal als bij de foto's: soms vind ik de artikels wat saai overkomen, qua schrijfstijl dan. Hieraan wil ik ook nog werken!

Wat kan er nog veranderd worden?
Hier heeft ongeveer de helft 'niets' op geantwoord, superlief natuurlijk haha, maar ben ik niet veel mee. Anderen hebben lay-out en onderwerpen gekozen, maar dit was maar een 10de van alle reacties. Onderwerpen kan misschien nog wel iets aan gedaan worden, maar eigenlijk schrijf ik gewoon over wat ik leuk vind... Eén iemand zei: meer artikels op één dag, maar ik vind 7 artikels per week al meer dan voldoende ;)

Wat willen jullie vaker zien?
Hier kreeg ik een paar keer het antwoord 'DIYs', wat ik natuurlijk begrijp want ik vind het zelf ook super om te doen én te lezen én te maken! Dit probeer ik dus zelf ook vaker te doen, maar je hebt er dan wel wat meer tijd voor nodig, en daar zit het probleem, denk ik. Fashion en shoplogs kwamen ook vaak voorbij, en dit is waar ik me meer op wil focussen! Iemand zei ook 'hoe je je moet opmaken', maar ik ben nu eenmaal meer geïnteresseerd in fashion dan in make-up, maar ik doe m'n best :) Hier kreeg ik ook lieve complimentjes over mijn kledingstijl en over mijn blog, superlief, dankjulliewel ♥

Welk cijfer geven jullie mijn blog op 10?
Het gemiddelde was na even rekenen een 8 op 10, en daar ben ik meer dan tevreden mee! Bedankt ♥

Wat vinden jullie van de Polyvore Friday?
Hier was het nét fifity-fifty, de helft zei dat ze het leuk vonden, de andere helft zei dat het voor hen niet hoefde. Ik ga het toch laten denk ik, want dan hoef ik minder 'echte' artikels te schrijven en anders moet ik nog meer werk in mijn blog steken.

Wat vinden jullie van de column(iste)s?
Dit vinden jullie dan wel weer allemaal leuk! Ik heb enkele reacties gekregen dat ze de andere artikels leuker vonden, maar de meerderheid vindt de columns wél leuk. Die blijven dus ook zeker, want ik ben héél tevreden met Emma en Elien :)

Wat wouden jullie nog meer kwijt?
De helft wou niets meer kwijt, maar voor de rest kreeg ik nog hele lieve complimentjes over mijn blog, dankjewel iedereen! Ook zei iemand dat je alleen kon reageren met een Google+ account, maar dat zit heel ingewikkeld. Als ik dat uitschakel, zijn alle reacties die ooit op mijn blog geplaatst werden weg! Dus hier moet ik nog even uitzoeken hoe ik dat ga doen.
Ik wil iedereen die de enquête heeft ingevuld nog eens heel erg bedanken! Als je alsnog mijn enquête graag wil invullen kan dat natuurlijk, hij blijft nog een tijdje openstaan. Klik HIER als je me wil helpen bij mijn blog :)
Tot morgen!
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment