Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Kennen jullie de webshop VTO? ♥

Hai ♥
Van Tilburg-Online is een webshop die kleding verkoopt, simpel gezegd. In dit artikel zal je een wishlist vinden van de spulletjes die ik het allerleukst vind. Inclusief prijs en link! Ook geef ik jullie wat informatie over de webshop zelf. Ready, set, go! ♥

Over Van Tilburg-Online
♥ VTO biedt gratis verzending aan, altijd een pluspunt!
♥  Voor 15u besteld is volgende dag in huis.
♥ Ook biedt VTO mode advies aan, zodat je perfect weet wat er bij jouw figuur past. Super origineel!
♥ Je vind er heel veel verschillende merken, voor ieder wat wils!
♥ Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je €5 korting.
♥ Belangrijke damesmerken: Geisha, Maison Scotch, Desigual, Sandwich, Dept Expresso en G-Star. Zelf vind ik de merken Only, Vila en Vero moda de leukste om de webshop!
♥ Er is een héél groot aanbod aan kleding, schoenen en accessoires. Ik denk dat iedereen er wel iets kan vinden wat hij/zij leuk vindt!
♥ Nu loopt er ook een winactie waar je 1 minuut gratis kan shoppen! Dat is altijd mijn 'ultieme' droom geweest, haha. Waag je kans en wie weet!

Wishlist
Hij is een beetje uit de hand gelopen, omdat ik écht niet kon kiezen. Woops. Als je op de beschrijving+naam klikt, kom je vanzelf bij het artikel op de webshop, zodat je het kan bestellen als je het even leuk vind als ik. Let's go!

Sjaal Vila ~ €8,50 (SALE!)

Blouseje Vero Moda ~ €29,95

Blouse Only ~ €29,95

Vero Moda blouse ~ €29,95


Blouse Only ~ €26,95

Yaga joggingbroek ~ €39,95

Vila legging ~ €29,95

Studio Mo broek ~ €79,95

Only dungarees ~ €24,95 (SALE!)

Tommy Hilfiger pants ~ €44,95 (SALE!)

Only jas ~ €59,95


Vero Moda jurkje ~ €26,95



















Dat was alles! Ik vind alle kledingstukken heel tof, ze verkopen naast de dingen die helemaal mijn stijl zijn, ook andere dingen natuurlijk, zodat iedereen kan vinden wat bij hem/haar past!
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment