Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Mijn favoriete sieraden ♥

Hi!
Ik heb best wel wat sieraden. Niet overdreven veel, maar wel gewoon genoeg, denk ik. Al zou ik graag nog wat meer statement kettingen hebben, en nog een paar studs-oorbellen, ik kan wel even verder met de sieraden die ik heb. In dit artikel laat ik mijn favoriete kettingen, armbandjes en oorbellen zien! ♥

Kettingen
Favoriete subtiele, korte ketting: Primark

Op deze foto en de volgende is de spiegel supervuil, sorry daarvoor! Op de andere foto's heb ik hem gepoetst :)
Favoriete statement ketting: Primark

Favoriete lange ketting: gekregen

Armbandjes
Mijn favoriete armbandjes bewaar ik in dit schattige potje dat ik voor €0,49 kocht in de Action.


Selfmade

Marktje in Firenze

Setje van eBay

Marktje in Firenze

H&M

Gekregen

Primark

Oorbellen

Beiden Hema

Hema

Hebben jullie veel sieraden?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment