Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Mijn persoonlijke foto-album met Webprint! ♥

Wat origineel! 
Onlangs mocht ik van Webprint (klik) een eigen fotoboek samenstellen. Supercool! Ik laat vandaag aan jullie zien hoe je met de website moet omgaan, en natuurlijk: mijn resultaat! Ik kan alvast zeggen dat ik er trots op ben :) Benieuwd? ♥

Webprint is een webshop waar je foto's kan laten drukken, op vanalles. Telefoonhoesjes, kussens, mokken, canvas, en ga zo maar door. Natuurlijk kan je ook een foto-album maken, en dat heb ik gedaan! Het ziet er eerst allemaal heel ingewikkeld uit, maar ze leggen je stap voor stap uit wat je moet doen. In het edit-scherm staat alles duidelijk uitgelegd, zijn de symbolen begrijpbaar, en kan je makkelijk zelf je fotoboek samenstellen. Je kan tekst toevoegen, een apart fotokader, je kan het formaat en vorm van je boek kiezen, je kan kiezen voor een buigbare, harde of luxe foam kaft, en ga zo maar door. Je hebt echt heel veel mogelijkheden, maar heel moeilijk is het allemaal niet. Men legt heel duidelijk uit hoe je alles kan doen, en je kan ook makkelijk je creatie saven om er dan een andere keer mee verder te gaan.

Het 'thema' van mijn fotoboekje is gewoon mijn leven tot nu toe geworden. Ik heb allerlei foto's van elk jaar bij elkaar verzameld, en die in één boekje gestoken. Ik ben van plan op mijn 30ste dit nog eens te doen, van mijn 15 tot 30 jaar dus :) Lijkt me tof, maar ik ga het sowieso vergeten zijn, haha. Hier wat foto's uit mijn boekje!














Mijn fotoboekje heeft €14,95 gekost, en ik heb het kleinste formaat genomen. Dat vond ik er zo schattig uitzien! Ik ben echt heel blij met mijn boekje, en €15 vind ik echt niet veel daarvoor. Het bestaat uit ongeveer 30 pagina's (je kan zelf kiezen hoeveel pagina's je boekje zal hebben), en ik heb gekozen voor glanzend fotopapier. Het duurste papiersoort, maar dan heb je ook de beste kwaliteit.

Ook heb ik met het overige geld nog een foto laten afdrukken op stickerpapier, maar dat vond ik dan weer relatief duur. Het kostte €9,95 voor een A4, en ik heb de sticker op de deur van de kamer van mijn ouders geplakt. Om het af te maken nog een kader van washi tape eromheen - voor een extra vrolijke toets - en je hebt je hele deur gepimpt! Het aanbrengen van de sticker ging wat moeilijk - eerst had ik hem helemaal schuin geplakt, en dan had ik er nog moeite mee om het vlak, zonder blaasjes op te plakken. Maar uiteindelijk is het allemaal gelukt :)





Wat vinden jullie van de sticker en het fotoboekje? :) Ik ben er in ieder geval heel blij mee!
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment