Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | Eastpack rugzak ♥

Hi lovelies <3
Ik zeg al heel lang dat ik een kleinere Eastpack rugzak wil. Eerst had ik een grote met bloemetjes als schooltas, maar een kleinere leek me ook wel handig voor als je een dag minder moet meenemen. Toen ik hoorde dat je op kamp een rugzak nodig had die je elke dag meenam naar het zwembad/een stadje/... , hakte k de knoop door. Ik kocht een Eastpack! ♥





Ik kocht deze Eastpack bij Dreamland voor €68. Ik twijfelde nog wat door de prijs, maar ik ben zo blij dat ik het toch heb gedaan! Totally worth it. Deze kost iets meer omdat hij onderaan en aan het hengsel verstevigt is met leer, en hij is ook iets groter dan de simpelste variant. Ook heeft hij een versteviging bij de rug, wat ook wel fijn is. De kleur heb ik gekozen omdat het lekker simpel en subtiel is, en het past bij alles!


Haha, little fact: ik vulde de rugzak op met een kussen en een T-shirt om hem een mooie vorm te geven op de foto's ;)

Wat vinden jullie van mijn nieuwste aanwinst?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment