Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | eBay ~ deel 3 ♥

Hai!
Ik heb weer wat besteld op eBay - kleding dit keer! Voor de allereerste keer, wat spannend zeg. Gelukkig past alles goed en ben ik er superblij mee! Voor de rest heb ik ook nog wat andere dingetjes gescoord, maar het is niet overdreven veel. Benieuwd wat ik heb binnengekregen? ♥

Black head pore strip ~ €1,54 voor 5 ~ klik

Jup, hier zie je er maar 4 omdat ik er meteen ééntje had uitgetest! Wel vreemd, als je het masker op hebt is het écht pikzwart. Het is ook best onhandig, het zwarte spul zat overal in mijn badkamer maar dat zal wel aan mij liggen, oeps. Het werkt wel goed, maar het is geen wondermiddel, laat ik het zo zeggen. Voor die prijs is het heel fijn, want het maakt mijn gezicht lekker zacht!

Lipstain in #03 ~ €0,83 ~ klik




Deze kwam twee maanden (!) te laat aan, dus intussen heb ik het geld al terug gekregen. En nee, ik ben niet van plan om het toch weer te betalen, daarvoor heb ik er veel te lang op moeten wachten :) Ik hoorde veel goede verhalen over deze lipcream/-gloss/-stain, dus wou ik hem ook eens proberen. Dit kleurtje vond ik de mooiste! Jammer genoeg out of stock, maar heel veel verkopers verkopen ze op eBay.

Zwarte top met open rug ~ €3,97 ~ klik
Haha ja, die sproeten (en die muggenbeet) zijn echt verschrikkelijk ;)


Deze vind ik zó leuk, alleen weet ik niet goed wat ik eronder moet dragen. Bandeau ziet er raar uit, omdat je dan een grote streep in het midden van het hartje hebt. Misschien doe ik er een felgekleurd topje onder ofzo! Maar deze vind ik echt prachtig, en voor dat geld... Hij past me perfect! Normaal heb ik een S'je en ik heb een Asian M genomen.

Floral top ~ €4,18 ~ klik
Hier zijn ze weer, mijn sproetjes en de muggenbeet... 




Deze vind ik supertof en heb ik ook al een paar keer gedragen! Lekker zomers en zwierig, ik hou ervan. Hij is niet echt kort, je ziet m'n buik nét een klein stukje als ik gewoon recht sta. Voor de rest is de kwaliteit wel oké enzo, alleen had ik er beter een bandeau onder gedragen. Mijn beste kleding-aankoop!

Gestreepte T-shirt/blouse ~ €3,08 ~ klik



Deze is een beetje aan de grote kant, maar dat stoort niet vind ik. Hij ziet eruit als een T-shirt, maar het heeft een beetje een blouse-achtig stofje. Ik ben echt verslaafd aan streepjes, haha! Je kan het gewoon dragen, of met de top in je broek, staat allebei leuk. Deze heb ik nog niet gedragen, doordat het best wel een zweterig stofje is, maar oké. 

Hebben jullie al eens kleding besteld op eBay?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment