Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | JAM armband (winactie gewonnen!) ♥

Hai ♥
Onlangs heb ik een winactie gewonnen, woohoow! Op Simply Emily won ik deze prachtige armband. Dit is de tweede keer dat ik online iets win, de eerste keer was een One Direction cd op Facebook van For Girls Only, haha! Anyways, de armband is nu binnen en ik laat mijn nieuwe beauty aan jullie zien. ♥








Het is een lederen armbandje van het merk JAM, ter waarde van €16,-. Er zitten drie mooie bedeltjes aan, die ik echt prachtig vind! Vooral de gouden vind ik heel mooi, en dat turquoise is net een van mijn lievelingskleuren! Door het witte bandje (van echt leer) past het armbandje bijna bij alles. Je kan het ook dragen zonder bedeltje, of met ééntje bijvoorbeeld. Supertof! 
Wat nog een voordeel is, is dat hij om mijn dunne polsjes past! Je kan hem op drie groottes zetten, en de kleinste is perfect voor mij.
Ik ben echt heel erg blij met mijn armbandje, als je dit leest, Emily, nogmaals bedankt!
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment