Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Photography | Herfstboswandelingfoto's #1 ♥

Jep, dat lees je goed. Herfstboswandelingfoto's. Snap je het? Lees het nog een keer.
Zoals je ondertussen al wel zal weten; ik hou van de herfst. Het is misschien wel mijn favoriete seizoen, hoewel ik vind dat elk seizoen zo wel z'n voor- en nadelen heeft. Eén van de liefste dingen die ik doe in de herfst is een boswandeling maken! En dan krijg je herfstboswandelingen. En dan maak ik graag foto's van de mooie natuur in de herfst. En dàn krijg je herfstboswandelingfoto's. Let's start! ♥

Eigenlijk zijn het niet zo heel veel foto's, en stiekem was het toen toch écht nog wel aan het nazomeren. Maar laat mij maar denken dat het herfst was/is, anders moet ik de titel veranderen.





















Er komt zeker weten nog een deel twee, want als het aan mij ligt ga ik elke zondag in een ander bos wandelen. Wat vind jij van mijn foto's? En ga jij graag wandelen in de herfst?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment