Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

REVIEW | Action Concealer Stick (Max & More) ♥

Heej!
Een beautyreview, dat is lang geleden! Toch vind ik het leuk om nieuwe producten te ontdekken en er een review over te schrijven voor jullie. En als ze dan nog eens super low-budget zijn is het zeker top! Toen ik weer eens door de Action liep, zag ik deze concealer liggen voor nog geen euro. Deze kon in niet laten liggen! ♥


Zo ziet de verpakking eruit. Goedkoop, vind ik zelf, maar het is natuurlijk ook heel goedkoop. Het kan ermee door, laat ik het zo noemen. Ik vind de huls die eromheen moet niet echt praktisch, want er kan makkelijk concealer op de binnenkant van de huls komen, en dat ziet er niet zo mooi meer uit. Action verkoopt de concealer sticks in een paar verschillende kleuren, waaronder ook groen voor roodheden. Ik heb de kleur Medium Beige meegenomen, het was de enige die er nog lag en hij zag er wel goed uit voor mijn huidskleur.

Op onderstaande foto lees je wat Max & More belooft over de stick: 
Als de concealer waar maakt wat hij belooft, ziet het er meer dan goed uit! Let's see.

Qua pigmentatie ziet het er zeker goed uit! Hij geeft al een heleboel kleur af bij één veeg. Ik heb de concealer vooral nodig onder mijn ogen, want ik heb op sommige dagen erg last van wallen. De substantie is lekker romig, hierdoor brengt hij ook goed aan. Je kan makkelijk een mooie veeg op je huid zetten, zonder al te hard te moeten duwen. Hieronder zie je hoe het eruit ziet! 
Ik ben best tevreden! Ik heb in ieder geval geen concealer die beter werkt, en dan nog zo goedkoop! Je ziet duidelijk dat de blauwpaarse kringen heel erg geminderd zijn, en dat het ook minder glimt. De concealer werkt dus zeker bij mij! Dit resultaat krijg je als je één laagje aanbrengt, maar als je daarna nog een laagje op je huid doet, wordt de dekking nog een beetje beter.


Over het algemeen ben ik heel tevreden over deze concealer! En zeker voor die prijs kan je hem kopen, je betaalt er namelijk maar 59 cent voor! How cheap!? 
Heb jij al make-up van de Action getest?
Liefs, Amber ♥

Max&More concealer stick, €0,59 bij Action

No comments:

Post a Comment