Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SHOPLOG | Action, Hema, Modemakers ♥

Hi!
Zaterdag ben ik met mijn mama naar Modemakers geweest, gewoon om nog wat kleren voor school/de herfst te kopen. Voor wie Modemakers niet kent: ze verkopen er merken als Only, Vila en Vero Moda, maar ook kleding voor kinderen en 'oudere vrouwen' (dus niet voor de jeugd, als je begrijpt wat ik bedoel). Ook heb ik nog wat spulletjes die ik eerder al had gekocht in de Hema en de Action. Ik laat zien wat ik heb gescoord! ♥
Preview ;)

Action
€0,29 ~ Wattenstaafjes, altijd handig en dit was echt té goedkoop om te laten liggen.

€1,20 ~ Een geurkaars met een zachte, frisse geur; heerlijk voor de herfst.

€1,50 ~ Hoe cute is dit!? Hier komt nog een apart artikel over!

€0,49 ~ Een schattig bokaaltje waar ik mijn daily/favoriete armbandjes in heb zitten.

€1 ~ Decoratiezand/-stenen, had ik nodig voor een DIY.



€1,29 per stuk, superschattig!

eBay
Dit shortje kwam binnen van eBay, en ik ben er verliefd op. Hij is lekker stretchy en zit als gegoten! Hij is high-waisted, supermooi met een witte croptop. Top-aankoop! ~ €3,79, klik

Hema 

Deze twee paar oorbellen zag ik liggen bij de Hema, en ze waren maar €1,50 per stuk! Ik kon ze echt niet laten liggen, kijk dan hoe leuk ze zijn. De eerste zijn wat subtieler, de tweede wat classyer en opvallender. I like!

Modemakers 

€30 ~ Dit grijs gemêlleerde vest is perfect voor de herfst, lekker losjes en het past bij heel veel.


€20, Only ~ Hoe schattig is deze trui!? Hij is zo lekker zacht, deze moest ik gewoon kopen. Hij is zo leuk en schattig en warm en ik kon hem niet weerstaan, haha.


€17, Only ~ Een redelijk luchtig, simpel, bordeauxrood truitje, zo van die basics die niet zo heel basic zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. De opgerolde mouwtjes en de naad op de rug maakt het nét iets specialer. De kleur is trouwens zoals op de tweede foto.



€25 ~ Een lekker warme, wollen trui voor in de winter! Deze is lekker zacht, en wederom gemêlleerd. Supertof!

!: Ik weet de prijzen niet meer precies, de meeste prijzen heb ik gegokt.

Ik kan er weer even tegenaan, haha!
Liefs, Amber ♥

EDIT: OOH MY GOD, ik heb net door dat dit mijn 400ste artikel was! Nummer VIER-HONDERD! Wat gaat de tijd snel jongens. Dat ik nog lang mag doorgaan met bloggen, op naar de vijfhonderd nu!

No comments:

Post a Comment