Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WISHLIST | Primark autumn 2014 ♥

Hai!
Woop woop, ik ben zo blij! Ergens eind september opent de Primark in Gent, eindelijk! Gent is zoveel dichter dan Luik of Eindhoven, dus ik ben klaar om in Gent nog wat herfst- en winterkleding te shoppen voor een superlage prijs. Was het maar al oktober! Vandaag een wishlist over de herfst/wintercollectie bij de Primark. ♥
£1.50
Deze lijken me supertof om te dragen in All Stars, zodat het rafeltje er bovenuit komt. Zo cute!

£6
Kussentjes kan je nooit genoeg hebben, en deze lijkt zo lekker zacht!

£8
Rokjes zijn leuk, en bordeaux ook.

£2.50
Alsof ik nog niet genoeg kettingen heb, oeps.

£15
Ik ben nog op zoek naar hét perfecte jasje, maybe this one?

£10
Ik lééf in sweaters in de herfst en winter.

£8
Dé perfecte zwarte skiterskirt?

£3
Deze moest ik er gewoon bijdoen, haha.

£2
Heel hoog opgetrokken onder een zwart rokje... Tumblr feelings.

£15
Eigenlijk heb ik al een zwarte jumpsuit, maar deze is zo mooi!

Jasje £14, lounge pants £8
DIT WIL IK.

... En omdat ik het niet kon laten, nog wat zomer-favorieten :)

£12
Hoe schattig, met dat kant!

£8
Ik ben verliefd op die kleur.

Jeps, dat was het alweer! Tot morgen lieverds <3
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment