Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

ALLE REACTIES WEG!? + Spam je blog ♥

Heej allemaal! Even een berichtje tussendoor.

Al een tijdje heb ik problemen met mijn reacties op mijn blog. Er werden er een hele hoop niet gepubliceerd, en waar je normaal gezien een onderdeeltje 'Reacties' hebt staan, bestaat dat niet bij mij. Nu heb ik - normaal gezien - de Google+ Reacties uitgeschakeld. Dit houdt in dat je altijd kan reageren, je hoeft dus geen Google+ account te hebben. Nu heb ik het tabblad Reacties dus wel! Er is één groot nadeel: nu ben ik àl mijn reacties sinds april 2013 kwijt... Echt dom, maar ja. Ik kan er niets meer aan veranderen. Laten we dit een beetje bekijken als een nieuwe start :) 

Dus, lieve mensen, nu kunnen jullie - normaal gezien - allemaal reageren, laten we dat vieren met een groot SPAM JE BLOG moment! Hou je niet in en... Spammen maar! ♥

14 comments:

  1. Wooohooo! Super leuk dat ik nu eindelijk kan reageren. Ik volg je blog namelijk al best wel lang maar steeds lukt dat maar niet! (Ik was het van die enquete). Leuk dat je ook een Spam je blog doet!

    Op diyonie komt er wekelijks een nieuw artikel online! Dit kan over alles van alles gaan! Van lifestyle tot fashion en nog veel meer.

    ReplyDelete
  2. Leuk dat je een spam je blog doet. Wat jammer dat alle reactie's weg zijn. In ieder geval ik ben Claudine van inspiratieisalles.blogspot.be en paar keer per week komt er een artikel online. Ik schrijf over beauty, maar ook over koken en boeken. Ik hoop dat je eens een kijkje neemt op mijn blog, zou het leuk vinden.

    ReplyDelete
  3. Tof! Legaal spammen! Ik blog op http://www.northflix.nl over beauty, fashion, shoppen, koken... Van alles!

    ReplyDelete
  4. Wat balen van al je reacties zeg, ik had dit ook, maar dan gelukkig toen ik pas net begonnen was. Ik maak graag gebruik van deze mogelijkheid :) Mijn naam is Mariëlle, ik ben 19 jaar en ik blog op www.gekopmakeup.nl. Mijn artikelen gaan over beauty, fashion, DIY en nog veel meer. Elke dag komt er een artikel (soms een video) over een van deze onderwerpen online. Ik zou het leuk vinden als je komt kijken, als het je bevalt kun je me volgen op Bloglovin! En ook op Instagram ben ik erg actief: gekopmakeup. Liefs Mariëlle

    ReplyDelete
  5. Ahh even legaal mijn blog spammen! :) wat stom van je reacties die verwijderd zijn! :/
    Anyway, ik blog over mode, beauty en lifestyle sinds 2012. Een beetje vanalles, maar met veel passie! XX

    Fashionatic.be

    ReplyDelete
  6. Wat leuk dat we mogen spammen! Mijn blog heet http://makeupgorgeous.blogspot.be/. Via deze blog kan ik mijn passie voor beauty, make-up en fashion volledig kwijt, dit steeds met een persoonlijke touch! Ik probeer zo'n twee keer per week een filmpje of een artikel online te plaatsen. Ik plaats heel veel reviews over make-up of beautyproducten, dit afwisselend met andere soort artikelen zoals shoplogs, tags, wishlists, stashflash,.. Ik zou het super vinden als je een kijkje kwam nemen. Tot dan!? Liefs, Sanne

    ReplyDelete
  7. hoiihoi!
    Leuk dat we mogen spammen. (:
    Ik blog over alles wat ik leuk vind op >>>> www.josievos.blogspot.nl <<<<
    Liefs

    ReplyDelete
  8. Heej!
    Super leuk dat we nog eens mogen spammen!
    Mijn blog ken je al, maar voor de andere; hier is hij ==> http://myprettyworldx.blogspot.be/
    Ik blog vooral over dingen die ik zelf leuk vind voornamelijk fashion en lifestyle.

    Veel liefs,
    Sophie ♥

    ReplyDelete
  9. Jammer dat alle reacties weg zijn! Maar tof dat we mogen spammen!
    Op mijn blog; www.diysforyouandme.weebly.com, vind je minimaal 2 keer per week, maar meestal wel vaker, berichtjes over DIY's, glutenallergie, inspiratie, fotografie, tuinieren en nog veel meer!
    Ik zal het leuk vinden als je er een kijkje wil nemen!
    Liefs ♥

    ReplyDelete
  10. Hey! Ik ben Evy en ik schrijf op http://www.mbfl.blogspot.com.
    De laatste tijd groeit mijn blog nogal en dat vind ik echt super. Ik schrijf over make-up, beauty, fashion & lifestyle. Mijn lifestyle is vooral dansen. Dit jaar ga ik met mijn crew weer meedoen aan wedstrijden. Vorig jaar zijn we Nederlands Kampioen geworden, dus ik ben benieuwd naar dit jaar! Af en toe plaats ik video's. Die staan ook op youtube. Ik ben een echte shopaholic dus shoplogs zijn niet te missen op mijn blog! Verder plaats ik nog OOTD's, DIY's, reviews van hele leuke producten van bijvoorbeeld Bourjois, mijn eigen beautytips, tutorials en nog veel meer!

    Ik zou het tof vinden als je even een kijkje wilt nemen :)
    xxx

    ReplyDelete
  11. Hi, ik ben Elise (18), zeg maar Elli. Een Belg die net over de grens in NL woont. Ik blog sinds kort. Jij bent 1 van de inspiratie bronnen die mij over de streep trok om zelf een blog te starten. Ik ben zo jaloers op de manier waarop jij kan schrijven. Ik hoop dat ik dat ook ooit leer. Ik blog over van alles. Ik ben graag erg creatief bezig. Ik blog dus DIY's, OHZ 'organiseer het zelf' uitjes, reviews en tips. Vooral wil ik je het gevoel geven dat we zussen zijn. Ik wil jullie laten mee genieten van alles wat ik leuk vind. Misschien tot binnenkort op mijn blog xXx Elise van iamyournewsister.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hai, leuk dat we mogen spammen op je blog! Ik ben zelf een foodblogger die 2 artikels per dag online zet op www.miszbloggie.nl. Vervelend van je reacties maar nu krijg je er vast wel heel veel leuke bij! Succes met bloggen.

    Liefs Chantal

    ReplyDelete
  13. Hey,
    Super lief dat we mogen spammen!!
    Ik blog over beauty, fashion, DIY's,.... Momenteel ligt mijn blog even stil maar binnenkort kunnen jullie weer vele artikels lezen. Neem zeker eens een kijkje op mijn blog: http://mylovelyworldx.blogspot.be/

    Liefs Silke

    ReplyDelete
  14. Hey!
    Leuke blog heb jij :)
    Leuk dat we mogen spammen :)
    Ik blog minstens een keer per week over van alles en nog wat. Neem zeker een kijkje :)
    http://the-future-dreams.blogspot.be/

    ReplyDelete