Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

BUDGET FOOD | Duplex koekjes Action ~ Oreo dupe? ♥

Heej!
Onlangs (stiekem was het niet onlangs, want ik heb net de shoplog gevonden waarin ik deze liet zien, en die dateert van oktober 2013. Woops...) zag ik bij de Action oreo's liggen. 'Waat!? Oreo's? Die moét ik hebben!' dacht ik, maar toen ik wat beter keek, zag ik dat het fakerds waren. Voor €0,59 kon in ze écht niet laten liggen! Smaken ze echt hetzelfde als de beroemde Oreo's? Ik heb ze geproefd! ♥


Blauwe verpakking met witte letters, donkerbruine, ronde koekjes met een witte vulling... Ra ra ra. Nee, het zijn geen oreo's! Dit merk heet Duplex, nog nooit van gehoord. Het is duidelijk een dupe van oreo's, er zijn teveel 'bewijzen' :) 



Ik vind de koekjes heel lekker, maar smaken naar Oreo's doen ze niet. Ze smaken wat meer vanille-met-chocolade-achtig, wel moeilijk om uit te leggen maar oké. Daarvoor zal je ze zelf moeten proeven :) In ieder geval vind ik ze lekker, en dat is het belangrijkste. Ik denk niet dat ik ze opnieuw zou kopen, omdat er best veel in zo'n rol zitten en als je het pak open laat, worden de koekjes wak. Ik vind ze ook weer niet zó lekker dat ik een hele rol in één keer zou opeten, haha! (Wat ik écht wel kan met echte Oreo's, geloof me :))



Zeker in melk ondergedompeld vind ik ze echt heel lekker, net zoals ik de 'echte' Oreo's altijd onderdompel. Het geeft een extra frisse toets, echt heel lekker! Meteen een tip, probeer het eens. You'll see!

Conslusie: Ik vind de Duplex koekjes van de Action lekker, maar een Oreo dupe is het niet. Behalve het uitzicht en de verpakking lijkt het écht niet op Oreo's! Maar voor die prijs kan je ze écht wel proeven, want lekker zijn ze zeker.

Duplex koekjes, €0,59, te koop bij Action.

Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment