Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

COLUMN | Sweater weather

Een nieuwe column van Emma!
Hey!
Het is nu echt helemaal herfst en het begint ook kouder te worden. Het ideale weer dus om je sweaters weer uit de kast te halen. Ik hou echt van sweaters en ben een beetje verslaafd aan het kopen ervan. Ik draag in deze tijd van het jaar dan ook niets liever dan een comfy sweater, mijn favoriete jeans en leuke sportschoenen. Daarom wil ik jullie graag mijn ‘sweaterverzameling’ laten zien. Kijken jullie mee?

€ 125 - Essentiel

  € 65 - Nümph 

€ 95 - Scotch & Soda (kids)

    € 65 - Bellerose (kids)

€ ? - WE

Note: Ik ben niet zo groot (1m52) vandaar dat ik nog in de grootste kindermaat pas.

Dragen jullie graag sweaters ?
Xoxo

Emma

1 comment:

  1. Haha zo herkenbaar, ik draag ook echt sweats aan een stuk door met dit weer!
    (Eigenlijk ook in de zomer, als het dan iets kouder is...)
    En omdat ik ook maar 1.56 (en een half!) ben, pas ik ook vaak nog in kindermaatjes,
    haha scheelt een hele hoop!

    ReplyDelete