Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

COLUMN | Top 5 best dressed personages uit series

Een nieuw column van Emma!
1) Serena Vanderwoodsen – Gossip Girl
Ik was een echte fan van de serie Gossip Girl en dat had volgens mij wel te maken met al die fashionable outfits, disigner tassen, schoenen en prachtige jurken die voorbijkwamen in de serie. Serena Vanderwoodsen, gespeeld door de bloedmooie Blake Lively, is een van de best geklede personages allertijden. Haar stijl kan omschreven worden als speels en nonchalant, maar altijd stijlvol en fashionable. Ze is dus zeker 1 van mijn stijliconen zoals ik al schreef in deze column.
Voor meer, lees verder!


2) Blair Waldorf – Gossip Girl
Zoals ik al zei is Gossip Girl echt een van mijn favoriete series, en dus kon ik het niet laten om nog een tweede personage uit deze serie in mijn top te zetten; namelijk Blair Waldorf. Blair Waldorf is de Queen B van Gossip Girl en ze ziet er in de serie dan ook bijna altijd perfect uit. Je kan Blair altijd herkennen aan haar iconische diadeem. Als ik moet kiezen tussen de stijl van Blair of de stijl Serena kies ik toch voor die van Serena omdat die iets hipper en speelser is en iets minder klassiek.



3) Carrie Bradshaw –Sex and the City
Dit is ook weer een typisch personage dat gekend is voor haar kledingstijl. Carrie draagt in de serie de gekste combinaties en kledingstukken maar op een of andere manier komt ze er altijd mee weg en ziet ze er altijd geweldig uit. Ze heeft dus meer een gewaagde stijl en dat vind ik juist leuk. Maar ik ben toch wel het meest jaloers op haar enorme schoenencollectie!

4) Hanna Marin- Pretty Little Liars
In de serie vermagerd dit personage heel fel en daardoor veranderd ook haar stijl. Maar wel zeker in de positieve zin. Ze is veel zelfverzekerder en dat zie je ook terug in haar kleding. Haar stijl is niet heel klassiek en ze durft te experimenteren. Haar outfits zijn misschien niet zo extravagant als die van Carrie of duur als die van Blair, maar ze zijn wel altijd stylisch en mooi.

5) Olivia Pope - Scandal
Ik volg de serie Scandal zelf niet maar heb wel al van dit personage gehoord omdat ze op het internet vaak geloofd wordt voor haar fantastische stijl. Scandal is een serie over politiek en Olivia’s kledingstijl is dan ook meer zakelijk en klassiek, maar zeker niet saai. Kledingstukken die ze vaak draagt in de serie zijn trenchcoats en blazers.

Wie is volgens jullie het best geklede personage?
Xoxo

Emma 

1 comment: