Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

DIY | Vintage boekje ♥

Heej!
Onlangs was ik op een rommelmarkt, en daar zag ik een standje waar je allemaal boeken kon kopen voor 50 cent. Daartussen vond ik een superschattig, vintage kinderboekje met heel veel mooie tekeningen van Sarah Key, en ik besloot het te kopen. Toen had ik nog geen idee wat ik ermee zou doen, maar ik heb er een leuke DIY van gemaakt! Benieuwd? ♥
Wat heb je nodig?

* Vintage boekje
* Schaar en lijm
* Washi tape, papiertjes, patroontjes, stempels, ... Alles wat je maar kunt verzinnen om je boekje mooier te maken!






Wat moet je doen?
Eigenlijk is het heel simpel. De bedoeling is dat je de eventuele tekst verbergt door er gekleurde papiertjes of papiertjes met een patroontje over plakt. Ook afbeeldingen die je niet mooi vindt kan je bedekken, je kan het allemaal zelf kiezen! Je kan ermee doen wat je wil, er een mooie quote opschrijven bijvoorbeeld, of iets dat je kan invullen. Wees creatief! Als je inspiratie of voorbeelden wil, kijk dan even naar mijn foto's. Voor de rest kan je nog wat washi tape, stickers, stempels, ... toevoegen om het extra leuk te maken. 
Hieronder zie je mijn 'creatie' :) Ik laat elke pagina zien!

















Ik vind de afbeeldingen die er al in stonden echt zo schattig en mooi! Ik heb van mijn boekje een soort moodboard/inspiratieboekje/diary gemaakt. Soms moet je dingen invullen of inkleuren, maar soms staat er ook gewoon een mooie quote bij de afbeeldingen. Je kan helemaal zelf kiezen! 

Gaan jullie dit ook maken? En wat vinden jullie van mijn boekje?
Liefs, Amber ♥

4 comments:

  1. Ahw how cute! Het doet me een beetje denken aan poëzie albums van vroeger haha

    ReplyDelete
  2. wow zo leuk! Ik denk dat ik ook zo iets ga maken :) ♥

    ReplyDelete
  3. Super cute <3 Heel leuk gemaakt ik zou er zelf niet op gekomen zijn. Die afbeeldingen doen me een beetje denken aan van die poëzie plaatjes. Zoiets ga ik zeker ook een keer proberen ^^

    Liefs,

    ReplyDelete
  4. Hoe leuk, en je hebt ook een mooi handschrift! :)

    ReplyDelete