Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

EMPTIES #1 ♥

Hi! 
Ik heb nog nooit eerder een 'opgemaakt' artikel gemaakt, maar voor alles is een eerste keer! Omdat ik 'opgemaakt' zo raar vind klinken, heb ik de rubriek 'empties' genoemd. Klinkt veel schattiger, haha! Het zijn stiekem niet alleen opgemaakte producten, maar ook dingen die gewoon slecht zijn geworden of niet meer werken. Lees je mee? ♥

Ik had ooit bij de Action zo'n Clearasil toestel gekocht (waar je je hand moet onderhouden om er facewash uit te laten komen), maar dat is inmiddels al meer dan een jaar geleden. Ik heb hem lang niet gebruikt, dus de vulling ziet er nogal raar uit... De vuilbak in!

Bij mijn eerste puistjes kocht ik deze bij de Kruidvat, maar inmiddels rolt het balletje al niet meer... Oeps. Hij werkte wel redelijk goed en heb hem lang graag gebruikt!

'Leeg' is deze niet echt, hoewel de batterij wel leeg is, haha! Ik heb deze gekocht op eBay voor nog geen anderhalve euro, en ik had er door omstandigheden per ongeluk 2, dus zo erg is het niet :)

Beetje lastig om te laten zien, maar dit waren de bekende puistjespatch van de Action. Inmiddels is het volgende pakje er ook al bijna door! Deze werken erg fijn en kunnen me echt uit de nood helpen :)

Ook deze desinfecterende handgel kocht ik bij de Action! Er zaten er 3 in een pakje, en ik betaalde er 80 cent voor denk ik. Dit vind ik superhandig bij dingen zoals pretparken, of als je veel met het OV moet reizen.

Deze heb ik gekregen voor mijn verjaardag anderhalve maand geleden, en is nu jammer genoeg op :( Hij was wel erg fijn en ik heb hem met heel veel plezier gebruikt!

Wéér Action, haha! Deze dingetjes zijn zó handig voor als je even lui bent als ik... Je neemt 1 doekje en je kan er een hand mee doen. Ze gaan lang mee en ze werken heel fijn! Hier heb ik er ondertussen al wat nieuwe van ingeslagen.

Een half opgebruiste (opgebruisde?) bruisbal. Geen commentaar.

Deze nagellak is jammer genoeg uitgedroogd, maar in de zomer heb ik mijn nieuwe versie al flink gebruikt! Het is echt hét perfecte zomerkleurtje - Essence 109 Off to Miami!

Dit heb ik ooit geDIYt, maar is een beetje mislukt, woops... Het was de bedoeling om oogschaduw bij top coat te voegen, maar het zag er nogal vreemd uit. Deze gaat mee de prullenbak in!

Hebben jullie nog producten opgemaakt de laatste tijd?
Liefs, Amber ♥

8 comments:

  1. Als je een heel klein beetje aceton (of nagellakremover) bij de uitgedroogde nagellak doet, komt hij weer tot leven ;) Zonde om weg te gooien!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooh bedankt voor de tip! Die ga ik gebruiken :)

      Delete
  2. Wat een mooie producten heb je opgemaakt!

    ReplyDelete
  3. Jammer dat het lakjes van Essence uitgedroogd is. Ik heb deze ook en het is zo'n prachtige kleur.

    ReplyDelete
  4. Oehh dat horloge moet je gewoon houden hoor haha. Ookal is ie leeg je kan m alsnog dragen.
    Vind 'm zó tof :D

    ReplyDelete
  5. Die puistjesroller heb ik ook gehad, maar blijkbaar ben ik er allergisch aan dus maakte het alles alleen maar erger! Maar toen ik ermee stopte had ik mooi geen puisten meer haha :)

    ReplyDelete
  6. Wat leuk om te zien dat je een 'fan' bent van Action. Ik koop er ook met enige regelmaat iets. Zo is de body butter heel fijn! Je hebt veel opgemaakt!

    ReplyDelete