Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Hairstyles ~ chique | Zenner Sumptuous ♥

Hi!
Een maandje geleden schreef ik al over de Rebellion lijn van Zenner, klik hier als je die nog niet gelezen hebt. Laatst kwam Zenner met nog een hele leuke nieuwe collectie! Ze heet Sumptuous, en het thema is chiquer dan Rebellion. Nog steeds perfect voor school, maar dan voor als je toch iets meer je best wil doen om er klassevol uit te zien. ♥

A bow is always a good idea



Zo staat het ook superschattig, vind ik! Gebruik het als armbandje voor een uberschattige armcandy :) De bedoeling is natuurlijk dat je deze als elastiek gebruikt om een staart of dot te maken. Het strikje geeft een leuke extra toevoeging! De elastiek kon bij mijn haar ongeveer 4 keer om mijn staart, dus het werkt ook als je dikker haar hebt. Dit kan je bijvoorbeeld combineren bij een schattig jurkje voor het beste effect!

♥ ♥ ♥

Clip clap



Het tweede item dat ik opgestuurd kreeg is dit clipje. Geen idee hoe je zoiets noemt, veel ervaring heb ik er ook niet mee :) Maar na wat gedoe heb ik hem in mijn haar gekregen! Het werkt simpel: je maakt een staart, en daaromheen doe je deze clip. De kleur vind ik heel erg mooi! De vorm ook, het ziet er chic uit. Perfect voor als je een feestje hebt, maar te lui bent (zoals ik :)) om je haar te krullen ofzo. 

Beide haaraccessoires zijn te koop voor €3,99 in verschillende winkels waar ze Zenner verkopen.

Liefs, Amber ♥

1 comment:

  1. Dat zijn mooie dingetjes zeg. Helaas is mijn weer geknipt dus ik kan er denk ik niet zo veel mee. Wel leuk gedaan met die staart enzo.

    Liefs,

    ReplyDelete