Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

HERFSTVAKANTIE! ♥

YAY! Ik heb herfstvakantie, ein-de-lijk! Het werd echt tijd haha, het school had veel te lang geduurd naar mijn zin :) Pfoew, hier heb ik écht naar uitgekeken. Het is maar een weekje, maar dan nog :) 
Maar wat als je je verveelt in de vakantie? O-no, je hebt hier zolang naar uitgekeken en nu zit je je tijd te verdoen door je te vervelen!? Ik geef je 12 tips om de herfstvakantie superleuk en zonder verveling door te brengen! ♥
h a l l o w e e n 🍁
♥ Kijk een film
Trek je onesie aan, ga languit op de zetel liggen en zet een romantische komedie op. Héérlijk, zeker als de regen terwijl op je raam tikt...
♥ Ga wandelen
Ik ga in de herfst heel graag wandelen in een bos. Snuif de typische herfstgeur op, en geniet vooral van de mooie natuur. Erna voel je je herboren!
♥ Ga shoppen
Sweater shopping is het leukste wat er bestaat! Je móét nog een nieuwe herfstgarderobe hebben, nu is het hét moment om je kledingkast aan de vullen met de meest warme sweaters.
Sweaters.♥
♥ Ruim je kamer op
Want ja, dat moet ook gebeuren. Nu je er de tijd voor hebt, doe je het beter meteen! Hup, begin eraan, en misschien vind je wel dingen terug die je al heel lang kwijt was...
♥ Ruim je kledingkast op
Stop al je zomerkleding in dozen en bewaar ze ergens anders. Zo heb je meer ruimte in je kast voor die nieuwe herfstgarderobe!
♥ Ga DIYen
Ik ga zeker nog een paar (herfst-)DIYs op mijn blog zetten! Ik vind het supergezellig, het is leuk om te doen en je houdt er nog iets aan over ook. De perfecte bezigheid als je niks te doen hebt!
♥ Lees blogs
Tja, dit doe ik stiekem al te veel. Maar als je écht nergens zin in hebt, is het wel heel leuk om te doen!
♥ Maak zelf een blog
Nu heb je tijd, waarom niet? Probeer het eens, misschien is het wel niks voor jou, maar dan weet je dat ook weer.
♥ Probeer nieuwe recepten
Pompoenmuffins, hazelnootcake, noem maar op. Zoek in Google 'herfst recepten' en je kan aan de slag! Oh, vergeet geen foto van je creatie op Instagram te zetten :)
Halloween | Cake Student
♥ Maak alvast een wishlist voor de feestdagen
Ja hoor, de feestdagen komen er weer aan! Oké oké, ik ben misschien nog een beetje te vroeg, maar je kan beter snel genoeg beginnen aan je wishlist. Anders kan je niets zeggen als men je enkele weken voor Kerstmis vraagt wat je wil hebben!
♥ Maak foto's
Hoewel het licht niet al te perfect is om binnen foto's te maken, kan je toch hele mooie foto's schieten in de herfst. Ga naar buiten en leg de mooie natuur vast!
♥ Richt je kamer opnieuw in
Alle zomerse decoratie-items gaan de deur uit, en er komen heksjes, pompoenen, kussens, geurkaarsen en blaadjes in de plaats! Je kan met hele kleine accessoires je kamer een hele andere look geven. Tip: ga eens langs bij de Ikea, daar hebben ze hele leuke herfst-dingetjes!
Untitled | via Tumblr
Geniet van jullie vakantie!
Liefs, Amber ♥

De foto's uit deze post komen van WeHeartIt.

1 comment: