Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My month in Instagram photo's ~ September ♥

Hi!
Onlangs had ik een idee! Ik ga vanaf nu aan het einde van elke maand aan de hand van Instagramfoto's de leukste dingen laten zien die ik die maand heb gedaan. Nu is het wel al 11 oktober, maar het idee kwam ietsje te laat, en ik wou toch nog laten zien wat ik in september allemaal heb gedaan. Voor de komende maanden zal dit artikel meer in het begin van de volgende maand zijn! Anyways, let's get started ♥

Ik ging met Emma ~ niet columniste-Emma, maar de Emma die jullie intussen wel kennen van beste-vriendin-Emma ;) ~ een dagje naar Leuven om te shoppen! Het was echt heel tof, en wow, nu ik erover nadenk is het écht lang geleden. Hier zaten we in een gezellige broodjeszaak te lunchen. Toffe dag! 

Ik vind roze luchten-foto's echt heel tof, haha! Dit is trouwens zonder filter, de lucht was écht zo roze-paars. Vind ik best een coole foto, al zeg ik het zelf ;)

Loombandjes, wie kent ze niet? Inmiddels is het alweer een beetje 'out', maar de zwart-witte versies vind ik nog altijd heel tof! Deze drie in drie verschillende stijlen, zo grappig :)

Yay, mijn All Stars kwamen binnen! Ik ging voor lage donkerblauwe, dit zijn mijn beauties <3 Ik had echt nood aan een nieuw paar All Stars, en het zijn echte blijvers dus het is wel een investering :) Ik wil nog wel een paar!

Autumn time is candle time! Dit waren de eerste kaarsjes van deze herfst. Ik hou van kaarsjes, zeker als het geurkaarsen zijn! Deze zijn van de Ikea (rond die ene heb ik een washi tapeje geplakt, haha), ééntje met vanille-geur en eentje met strawberry-geur. 

Zoals jullie misschien wel weten, ben ik op kamp geweest in de vakantie. 13 september was daarvan de terugkomfuif, dat was echt geweldig! Het kamp zelf was ook echt super, en ik ben zó blij dat ik het heb gedaan. Ik heb er superlieve mensen leren kennen! <3

Boswandelingen in de herfst zijn geweldig! Dit was trouwens dezelfde wandeling als diegene waar ik deze photography-post over maakte. Ik wil zeker meer gaan wandelen, het is heerlijk om even een frisse neus te halen in die heerlijk zuivere buitenlucht.

In de weekends verdien ik vaak een centje bij door te gaan babysitten, en dit is mijn 'vaste' babysitkindje, samen met haar oudere broertje en zusje. Ik doe het heel graag en het zijn schatjes!

Vuurwerk blijf ik altijd geweldig vinden. Deze was bij ons in de buurt, dus we gingen kijken. Heel leuk!

YAY! Toch wel het hoogtepunt van de maand denk ik. Ik ging helikoptervliegen! We mochten mee met vrienden van mijn ouders, echt een hele toffe ervaring. Een selfie vanuit de lucht met een mega-koptelefoon op m'n hoofd!

Waar ik elke week opnieuw het meeste naar uitkijk. Serieus, ik lééf van weekend tot weekend, haha. Gewoon even chillen en niet aan school denken, en doen wat je wil :) En natuurlijk bloggen!

Ik ging op een zondag in september samen met Emma ~ Emma van foto 1 :) ~ naar Bellewaerde! We hadden gratis tickets en het was de laatste dag dat ze geldig waren. Het was een supertoffe dag en ik heb er heel erg van genoten!

Dat waren de foto's die ik het interessantste vond van alle foto's die ik in september op Instagram heb gepost. Trouwens, deze maand heb ik, achteraf bekeken, echt heel veel leuke dingen gedaan! Het was een geslaagde maand, ondanks school weer begonnen was natuurlijk :)
Jullie kunnen me hier volgen op Instagram, als je je geroepen voelt :)

Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment