Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NAILPOLISH BATTLE | Essence 146 That's what I mint V.S. Hema 717 Sea breeze ♥

Hi!
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik twee hele mooie, donkerblauwe lakjes van Trind en NYC vergeleek. Klik hier om die battle terug te lezen, als je die nog niet gezien zou hebben. Ik vind het best leuk om te doen, en jullie ook om te lezen, zo te zien! Dus, vandaag een deel 2. Oké, mint is niet de meest winterse kleur, maar alsnog vind ik mintgroen een hele leuke kleur, ook voor in de herfst! Ik vergelijk in deze post een lakje van Essence en ééntje van de Hema. Lees je mee? ♥





Hema is ietsje lichter dan Essence, en iets meer pastel. In Hema zitten wel wat glitters en heeft een soort parelmoerachtige glans, terwijl Essence eigenlijk glitterloos is. Ze dekken beiden in twee laagjes, maar voor de perfécte dekking zou ik drie laagjes toch aanraden.
De structuur van die van Hema is dunner en luchtiger, terwijl die van Essence dikker is. Zo dekt die wel iets beter, maar het lakt lastiger.

Qua opbergen vind ik die van de Hema zeker fijner. De lakjes van Essence zijn rond, waardoor ze lastiger opbergen. Die van de Hema is lekker schattig, zo klein! Wat ik wel een nadeel vind aan de nagellakjes van de Hema is dat ze geen naam hebben, enkel een nummer. Maar deze heeft wel een naam, en een leuke! Leuke namen vind ik altijd een pluspunt bij een nagellak. Ook de naam van Essence vind ik leuk!

Conclusie: Voor mij is de winnaar... *tromgeroffel* ... ESSENCE! That's what I mint vind ik nét wat mooier, omdat ik de laatste tijd iets minder van de glitternagellak ben. Ook dekt deze beter dan die van de Hema... Jammer voor Hema, maar het was een waardige tegenstander!


Liefs, Amber ♥

5 comments:

  1. Ik vind zelf het lakje van Essence ook niets mooier. De kleur ligt me wat meer.

    Liefs,

    ReplyDelete
  2. Nice colours:)
    AND Giveaway on my blog-> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/10/giveaway-echo-paul.html
    xx
    Bianka

    ReplyDelete
  3. Ik vind het beide prachtige lakjes. Heerlijke pastelkleurtjes. Daar houd ik van.

    ReplyDelete
  4. Ik zou echt niet kunnen kiezen, want vind ze allebei zo mooi!
    Ps. Ik geef momenteel een beautypakket weg. Zin om mee te doen?

    ReplyDelete