Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Q&A oproep + wat willen jullie zien? ♥

Hi! ♥
De laatste tijd heb ik een probleem... Een probleem dat jullie misschien best bekend in de oren klinkt. Jep, ik ben inspiratieloos. Okay, dat is misschien een groot woord... Maar ik heb het gevoel dat ik alle leuke onderwerpen al behandeld heb op mijn blog. Ik heb wel nog veel ideeën zoals roomtour, stash, noem maar op, maar het probleem is dat het zo snel donker wordt. Hierdoor is de belichting heel slecht en is mooie foto's maken echt moeilijk...
Dus, bij deze, mijn vraag aan jullie: Wat willen jullie graag nog zien op mijn blog? Let me know in the comments!

Dan, als tweede: ik zou graag een Q&A doen! Voluit Question and Answer, dat heb ik nog nooit gedaan op mijn blog. Heb je een dringende vraag over mij, mijn blog, mijn leven, iets dat je altijd al hebt willen weten van mij... Brand los in de comments! Je kan ook altijd een mailtje sturen, als je dat liever wil. Als ik genoeg vragen krijg ga ik zeker een Q&A maken!

Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment