Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

REVIEW | Action So Me Manga Mania Mascara♥

Hi!
Budget make-up, wie wordt er niet happy van? En zeker bij de Action kan je daarvoor heel goed slagen! In de Action kocht ik onlangs een nieuwe mascara. Hij kostte nog geen euro, dus daarvoor wilde ik hem zeker testen! Heb ik een budget musthave ontdekt? ♥
Dit belooft So Me: veel volume, krul en lengte voor een betoverende look met perfect gedefinieerde wimpers. Wat is hiervan waar? We'll see!
De verpakking vind ik er een beetje goedkoop uitzien, maar niet mis voor de rest. Het gaat natuurlijk om het product zelf!
Dit is het borsteltje. Niet standaard, zoals je kan zien! Hij is een beetje gekromd met aan de ene kant lange en aan de andere kant korte haartjes. Dat werkt heel handig! Je kan zonder al te veel troubles de mascara mooi op je wimpers aanbrengen.
En tadaa... Het resultaat! Mijn wimpers gaan er een beetje van samenklitten, maar dat vind ik niet storen. Volume en lengte geeft het zeker wel, zeker als je weet dat ik geen wimperkruller gebruik. Voor school hoef ik geen extra lange, opvallende wimpers, daarvoor is dit zeker genoeg! Dus voor een dagelijkse schooldag vind ik deze wel geschikt. Klonters krijg je niet, alleen aan het einde van de dag, maar dan ben ik toch al terug van school dus veel maakt dat niet uit.
Laat ons zeggen dat ik tevreden ben, zeker voor die prijs! Het doet geen wonderen, maar dat verwachtte ik er ook niet van. Een leuke, goede budget mascara die je zeker kan kopen voor die prijs!
Action So Me Manga Mania Mascara, €0,99

Heb jij al ervaring met budget mascara's? Of betaal je liever wat meer voor de perfecte mascara?
Liefs, Amber ♥

4 comments:

  1. Voor de prijs ziet het er goed uit! Zelf ga ik toch liever voor een mascara die wat meer volume geeft!

    ReplyDelete
  2. Een prima, simpele mascara, zeker voor de prijs!

    ReplyDelete
  3. Ik heb deze ook. Ik vind hem niet zo speciaal, maar voor die prijs zeker meer dan oke. Een mooie basic mascara.

    ReplyDelete
  4. Voor de prijs ziet dat er inderdaad best prima uit. Het is geen geweldige mascara maar voor €0,99 is dit absoluut niet verkeerd.

    ReplyDelete